رندرهای منتشر شده POCO X4 Pro طراحی و رنگ‌بندی آن را نشان می‌دهد

b8f9a45458b7c1069856d48b484d6c6f
زمان مطالعه: 1 دقیقه

قطعا نام برند شیائومی را شنیده‌اید، شرکتی که در چند سال اخیر سهم زیادی از بازار را نصیب خود کرده است و افراد زیادی طرف‌دار محصولات این شرکت هستند. شیائومی هرساله تعدادی گوشی جدید معرفی و عرضه می‌کند تا مخاطبان خود را با سلیقه‌های مختلف حفظ نماید. حالا این شرکت بزرگ قصد دارد به‌زودی یک گوشی جدید میان‌رده به نام  POCO X4 Pro را معرفی کند. در همین زمینه ۳ روز پیش تصاویر رندری از این گوشی منتشر شد که طراحی و رنگ‌بندی این گوشی را نشان می‌دهد.

POCO X4 Pro

POCO X4 Pro

این رندرها، نشان‌دهنده سه رنگ مختلف گوشی است که این رنگ‌ها شامل: آبی، زرد و مشکی است تا بتوانید مطابق با سلیقه‌ی خود هر رنگی را که دوست دارید انتخاب کنید. همچنین در پنل پشتی گوشی شاهد الگوهای سفیدرنگ در طول پنل و عبارت ۵G و لوگوی POCO هستیم.

مشخصات فنی POCO X4 Pro

طبق تصاویر رندری گوشی POCO X4 Pro ، دوربین‌های سه‌گانه دارای هوش مصنوعی در پنل پشتی قرار گرفته‌اند. دوربین اصلی گوشی دارای سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی HM2 است که برای نسخه‌های جهانی مورداستفاده قرار می‌گیرد. البته نسخه مخصوص هند با دوربین ۶۴ مگاپیکسلی عرضه خواهد شد. در کنار این دوربین‌ها یک دوربین ۸ مگاپیکسلی فوق عریض و یک دوربین ۲ مگاپیکسلی ماکرو قرار دارد.

گوشی POCO X4 Pro  دارای نمایشگر ۶.۷ اینچی از نوع AMOLED  با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی است. دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی نیز در پنل جلویی قرار دارد.

تراشه‌ای که این گوشی از آن قدرت می‌گیرد Snapdragon 695 5G است که به همراه رم ۶ و ۸ گیگابایتی LPDDR4X  و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی UFS 2.2  عرضه می‌شود. همچنین این گوشی شیائومی با سیستم‌عامل اندروید ۱۱ مبتنی بر رابط کاربری MIUI 13 عرضه خواهد شد و منبع تغذیه گوشی یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با شارژ سریع ۶۵ وات است.

 

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار