گوشی هوشمند Realme X در بنچمارک گیک بنچ دیده شد

f48d2ea18686c9a95318662af50da71c
زمان مطالعه: 1 دقیقه

گوشی هوشمند Realme X در بنچمارک گیک بنچ دیده شد

گوشی هوشمند Realme X به تازگی در بنچمارک گیک بنچ حضور پیدا کرده است. بر اساس اطلاعاتی که از حضور گوشی هوشمند Realme X در بنچمارک گیک بنچ منتشر شده این گوشی هوشمند از یک چیپست اسنپدراگون ۷۱۰ بهره‌مند است.

 قبل از اینکه این گوشی هوشمند در بنچمارک دیده شود شایعاتی مطرح شده بود که نشان می‌داد از یک پردازنده ۷۳۰ اسنپدراگون در Realme X استفاده شده است اما بر اساس اطلاعاتی که از بنچمارک منتشر شد این دیوایس قدرت خود را از چیپست اسنپدراگون ۷۱۰ تامین می‌کند.

چیپست اسنپدراگون ۷۱۰ گوشی هوشمند Realme X از فرکانس ۱.۷۱ گیگاهرتز و همچنین رم ۸ گیگابایت برخوردار است. علاوه‌بر این، Realme X دارای سیستم‌عامل پیش‌فرض اندروید پای است.

Realme X در بنچمارک گیک بنچ در بخش تک هسته‌ای امتیاز ۱۵۰۶ و در بخش چند هسته‌ای امتیاز ۵۸۳۷ را کسب نموده است. کمپانی Realme  از نسخه Youth گوشی هوشمند Realme X نیز رونمایی کرده که این دیوایس نیز از چیپست اسنپدراگون ۷۱۰ برخوردار است.

نمایشگری که در گوشی هوشمند Realme X مورد استفاده قرار گرفته، ۶.۵ اینچ از نوع فناوری AMOLED است که از رزولوشن فول اچ دی پلاس بهره‌مند است. یکی از بهترین ویژگی‌های این گوشی هوشمند سنسور اثر انگست آن بوده که در زیر نمایشگر قرار دارد.

حافظه داخلی گوشی هوشمند Realme X، ۶۴ گیگابایت است البته این گوشی هوشمند فاقد درگاه کارت حافظه خارجی بوده و انرژی آن نیز توسط یک باتری ۳۷۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌گردد.

به احتمال زیاد این دیوایس در رنگ‌های مشکی، آبی و سفید روانه بازار خواهد شد.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار