نسخه قرمز رنگ آیفون های ۸ در راه هستند

2e2828bb7eb0787be64461483fe279ff
زمان مطالعه: 1 دقیقه

شرکت اپل را می توان یکی از برندهای بزرگ تولیدکننده گوشی هوشمند و دیگر ابزارهای هوشمند دانست. این شرکت قصد داشته در آینده نزدیک به معرفی نسل جدید آیفون ایکس بپردازد که طراحی قابل توجهی خواهد داشت و در رنگ های مختلفی به فروش می رسد. تاکنون شایعات بسیاری پیرامون آیفون ایکس منتشر شده که هر یک اطلاعات کاملی را در برمی گیرد.

براساس گزارش های تازه انتشاریافته، شرکت اپل بزودی می خواهد نسخه قرمز رنگ آیفون ۸ را بزودی معرفی کند. این گزارش توسط کارکنان ویرجین موبایل آشکار شده که در گزارشی به MacRumors اعلام کردند این شرکت بزودی نسخه قرمز رنگ آیفون ۸ و ۸ پلاس را معرفی خواهد کرد.

آیفون ۸ سال گذشته معرفی شده و از مشخصات قابلی بهره می برد. این اسمارتفون طراحی مشابه نسل پیشین داشته و با استقبال قابل قبولی رو به رو شد. آیفون های اپل هر سال بهبود طراحی پیدا می کنند و آیفون ۸ و ۸ پلاس نیز از جمله آنها باید اشاره داشت. تاکنون شایعات بسیاری پیرامون آیفون ایکس اپل منتشر شده که در نسل جدید سه مدل مختلف خواهد بود. مدلی ۶.۵ اینچی، ۶.۰ اینچی و ۵.۸ اینچی که برخی از پنل LCD و چندی دیگر پنل OLED دارند.

جزئیات کافی درباره نسل جدید آیفون ایکس در دست نیست اما پیش بینی می شود که شاهد اسمارتفون های قابل توجهی باشیم. نسخه قرمز رنگ آیفون ۸ قیمتی بیشتر از نسخه های دیگر خواهد داشت و هزینه کمی نباید برای آن در نظر گرفت.

شایعه شده اپل در سال جاری نسل جدید اپل واچ را معرفی خواهد کرد که صفحه نمایش بزرگتر و کیفیت ساخت بالایی دارد. تاکنون شایعات بسیاری پیرامون آیفون ایکس های نسل جدید منتشر شده که هیچ یک به تایید اپل نرسیده است. انتظار داریم اواخر سال جاری اپل مدل های جدیدی معرفی کند که از جمله باید به همان سه مدل آیفون ایکس پرداخت.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار