گارانتی سازگار ارقام

197775aed13d45601d7882bdae67e3cb
زمان مطالعه: 7 دقیقه

سازگار ارقام ، شرکتی بومی است که محصولات دیجیتال را گارانتی می‌کند. گارانتی در اصل مجموعه‌ای از خدمات است که شرکت‌های فروشنده یا توزیع‌کننده محصولات در ازای فروش کالاهایشان به مشتری عرضه می‌کنند. گارانتی در مدت‌زمان مشخصی صحت کالای خریداری شده را ضمانت می‌کند؛ در صورت بروز مشکل در کارکرد کالا، فروشنده تحت شرایطی موظف است دستگاه را به‌صورت رایگان تعمیر یا تعویض کند.

محصولات دیجیتال قیمت بالایی دارند و تا حدی حساس هستند. به همین دلیل مهم است تدبیری برای مواقعی که مشکل پیش می‌آید اندیشید. بسیاری از این محصولات ممکن است عیوبی در مرحله تولید داشته باشند که در این صورت مشتری دخالتی در این امر نداشته. گارانتی، این‌گونه دستگاه‌ها را برای مشتریان تعویض کرده و برای مشکلات احتمالی پس از استفاده نیز به آنها اطمینان خاطر خواهد داد. برای انتخاب گارانتی مناسب بهتر است شرکت‌هایی که در این زمینه فعالیت دارند را مورد بررسی قرار دهید. شرکت سازگار ارقام یکی از بزرگ‌ترین و معتبرترین شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات پس از فروش برای محصولات دیجیتال است که در ادامه بیشتر با آن آشنا می‌شویم.

سابقه سازگار ارقام در ارائه گارانتی

شرکت سازگار ارقام یکی از قدیمی‌ترین شرکت‌های فعال در صنعت انفورماتیک ایران است. این شرکت در سال ۱۳۶۹ فعالیت خود را به‌صورت رسمی در زمینه IT  آغاز کرد و تا به الان نیز در این حیطه فعالیت‌های مؤثری داشته. همچنین، اولین ارائه‌دهنده خدمات پس از فروش و گارانتی قطعات کامپیوتری در ایران بوده و امروزه نیز در ادامه مسیر پیشرفت خود در حال راه‌اندازی خط تولید رایانه‌های شخصی است.

فعالیت‌های سازگار ارقام

این شرکت در زمینه عرضه انواع قطعات کامپیوتر، تولید و عرضه انواع سیستم‌های کامپیوتری مانند سرور و لپ‌تاپ و ارائه خدمات پس از فروش کالاهای دیجیتال فعال است. سازگار ارقام همچنین گارانتی محصولات بسیاری را در بازار ایران بر عهده دارد؛ کالاهایی مانند لپ‌تاپ، تبلت، موبایل، انواع قطعات کامپیوتری، فلش و مموری و کالاهای مشابه دیگر.

این شرکت به‌واسطه تخصص و سابقه خود در این زمینه توانسته نمایندگی رسمی بسیاری از برندهای تولیدکننده محصولات ذکر شده را در دست گرفته و خدمات رسمی فروش و پس از فروش آن‌ها را به مشتریان ارائه دهد. کیفیت کاری سازگار ارقام موجب شده تا ارگان‌های دولتی بسیاری نیز این شرکت را به‌عنوان اولین گزینه ارائه‌دهنده گارانتی انتخاب کنند.

شرکت‌های طرف قرارداد

این شرکت محصولات متنوعی را عرضه می‌کند و ازاین‌جهت تعداد برندهایی که گارانتی محصولات آن‌ها را بر عهده دارد، زیاد هستند. سازگار ارقام برخلاف بسیاری دیگر از شرکت‌های گارانتی به‌صورت انحصاری بر روی محصولات یک برند کارنکرده و حوزه فعالیت‌های خود را گسترده کرده است. برندهایی که شرکت به‌صورت رسمی نمایندگی آن‌ها را دارد شامل: لنوو، ایسر، ایسوس، اچ‌پی، Dell، اپل، آی‌لایف، شاتل، XPC،  ECS Liva، تی‌پی لینک، انرجایزر، Synology، Seagate، WD (Western Digital)، Elitegroup،Asrock، XFX، Apacer، LiteOn و سامسونگ هستند.

 

شرایط عمومی گارانتی

سازگار ارقام برای تمامی محصولات گارانتی خود شرایطی تعیین کرده است تا در صورت احراز آنها، دستگاه موردنظر شامل گارانتی شده و خدمات بر روی آنها اعمال شود:

  • عدم وجود آثار ضربه و عیوب فیزیکی و هرگونه سوختگی قابل‌مشاهده بر روی کالا.
  • عدم اتمام زمان گارانتی کالا.
  • سالم بودن سریال گارانتی و هولوگرام دستگاه.
  • عدم دست‌کاری دستگاه و قطعات آن توسط افراد غیر از کارشناسان سازگار ارقام.
  • همراه داشتن یا ارسال کارت گارانتی دستگاه به همراه آن.
  • همراه داشتن یا ارسال فاکتور فروش دستگاه.
  • *گارانتی سازگار ارقام هیچ مسئولیتی در مورد اطلاعات ذخیره شده بر روی دستگاه‌ها نداشته و مسئولیت آن تماما بر عهده مشتری است. لازم به ذکر است که سازگار ارقام خدماتی برایی بازیابی اطلاعات ازدست‌رفته دارد. این خدمات قابل اعمال بر روی هاردهای داخلی و خارجی و فلش مموری‌ها هستند.
  • در روند انجام خدمات پس از فروش، تمامی هزینه‌ها مربوط به ارسال و بازگشت دستگاه تعمیر شده بر عهده مشتری است.
  • سازگار ارقام برای تعدادی از محصولات مشخص خود گارانتی مادام‌العمر تعیین کرده است. این گارانتی بر مبنا تشخیص توزیع‌کننده و یا تولید‌کننده است. به طور مثال برای کالایی مانند رم این گارانتی ۳ تا ۵ سال حساب می‌شود.

 

سازگار ارقام

سازگار ارقام

شرایط خاص گارانتی سازگار ارقام

  • استفاده از کارت‌های گرافیک برای ماینینگ باعث باطل شدن گارانتی می‌شود
  • گارانتی مادام‌العمر تا زمانی اعتبار دارد که کالا همچنان توسط تولیدکننده، تولید شود. درصورتی‌که تولید آن متوقف شده باشد، گارانتی هم به اتمام می‌رسد.

دستگاه امانی

باتوجه‌به اینکه برخی کاربران از لپ‌تاپ یا مک‌بوک خود برای تحصیل یا کار استفاده می‌کنند و نبودن آن می‌تواند سبب ضرر و زیانشان شود، شرکت سازگار یک دستگاه را به امانت به مشتری می‌دهد تا دستگاه خودش تعمیر شود.

ایراد فراگیر

گاهی ممکن است مشکل خاصی در محصولات یک کمپانی وجود داشته باشد. در این حالت، خود تولیدکننده رسما به مراکز سرویس خدمات اعلام کرده و راه حال رفع آن را نیز بیان می‌کند. در این شرایط اگر کسی با آن مدل خاص قبلا برای گارانتی مراجعه کرده باشد از طریق پیامک به آنها اطلاع داده خواهد شد و در غیر این صورت، برای مابقی مشتریان در سایت سازگار اطلاع‌رسانی می‌شود.

سفارش قطعه

 تنوع محصولات در این شرکت بالا است و از طرفی، محصولات ممکن است حتی بعد اتمام گارانتی نیز به پشتیبانی نیاز داشته باشند. به همین منظور و برای جلوگیری از رفت‌وآمد غیرضروری، شرکت سازگار امکان ثبت سفارش قطعات مختلف محصولات را به‌صورت اینترنتی در سایت خود فراهم کرده. مشتریان می‌توانند مشخصات دستگاه و قطعه مدنظر خود را وارد کنند، سپس در عرض سه روز موجودی و قیمت قطعه به آنها اعلام می‌شود و در صورت تأیید، با پرداخت بیعانه، قطعه برایشان فراهم می‌شود.

تمدید گارانتی

درصورتی‌که مشتری خواهان تمدید گارانتی باشد، ارزش و مدل کالای وی توسط شرکت بررسی شده و هزینه تمدید مشخص می‌شود که در صورت تأیید مشتری کارت جدید برای او صادر خواهد شد.

تعویض کالای غیر نو با نو

برای جلب رضایت مشتری، کالای غیرنوی آنها در این شرکت بررسی شده و تعیین قیمت می‌شود و با دریافت اختلاف قیمت با کالای جدید، تعویض انجام خواهد شد.

هزینه رفت‌وآمد کالا

اگر مشتری شخصاً کالا را برای گارانتی بفرستد، هزینه با خود او است. اگر کالا از طرف نمایندگان مختلف سازگار ارقام ارسال شود، فقط هزینه یک طرف را مشتری پرداخت می‌کند. در صورتی هم که کالا از طرف شعب خدمات امداد سازگار در شهرهای اصفهان، تبریز، شیراز، اهواز و مشهد ارسال شده باشد، هزینه‌ای برای مشتری ندارد.

تعویض محصول با مشکلات تکراری

 اگر مشتری با یک مشکل تکراری ناشی از ایراد فنی محصول، چندین بار مراجعه کرده باشد (شامل نرم‌افزاری نمی‌شود)، شرکت سازگار، محصول را با کالای دیگری که مشابه آن بوده یا شرایط یکسان داشته باشد تعویض می‌کند.

مدت‌زمان گارانتی سازگار ارقام

 مدت‌زمان گارانتی کالاهای مختلف روی کارت گارانتی مشخص شده است. مشتریان هم موقع خرید باید به این تاریخ دقت کنند.

پشتیبانی بعد اتمام گارانتی

 شرکت سازگار ارقام حتی بعد اتمام مدت‌زمان گارانتی هم خود را موظف به تأمین قطعات خارج از گارانتی می‌داند. البته مثلاً برای محصولاتی مثل تبلت و موبایل که قطعاتشان در بازه زمانی کوتاه‌تری تولید می‌شود، تا یک سال و لپ‌تاپ تا دو سال از این پشتیبانی برخوردار خواهند بود. این در صورتی است که بشود قطعه را تهیه کرد و مشتری قیمت را پذیرفته باشد.

گارانتی طلایی انرجایزر سازگار ارقام

 به‌خاطر آشنایی بیشتر مشتریان با محصولات انرجایزر و کیفیت آنها، شرکت سازگار طرح تعویض موبایل‌های این برند تا ۶ ماه را اجرا می‌کند. به این شکل که اگر تا ۶ ماه اول گارانتی، محصول مشتری مشکل سخت‌افزاری پیدا کند، گوشی به طور کامل برای او تعویض خواهد شد.

دیرکرد در تعیین تکلیف

برخی دستگاه‌ها برای تعمیر به قطعه جدید نیاز دارند. شرکت سازگار خود را موظف کرده این قطعه را تا ۳۰ روز تأمین کند؛ اگر بیشتر از این مدت طول کشید، به میزان مازاد، به تاریخ گارانتی محصول اضافه می‌کند.

آسیب دستگاه

 اگر کالای مشتری در زمانی که در شرکت است دچار مشکلی شود، سازگار ارقام موظف است قطعه را رایگان تعویض کرده یا در صورت عدم موجودی، دستگاه را برای مشتری تعویض نماید.

مراجعه مکرر به گارانتی با عیب مشخص

 اگر مشکل یا عیب محصول در دوره گارانتی، پس از دو بار تعمیر یک مشکل مشخص، همچنان وجود داشته باشد، گارانتی مکلف است کالای مشتری را با یک مدل سالم یا مدلی بالاتر و دریافت مابقی قیمت از مشتری تعویض کند. البته این امکان هم وجود دارد که در صورت موافقت مشتری، بهای کالا طبق فاکتور به او برگردانده شود.

ضمانت قطعات تعویض شده

 قطعاتی که خارج از دوره ضمانت تعویض می‌‌شوند هم برای رعایت حقوق مشتری تا ۶ ماه ضمانت شده و تعمیر یا تعویض می‌شوند.

ویژگی و مزایای گارانتی سازگار ارقام

سازگار ارقام شرکتی باسابقه طولانی است که در حدود ۳۰ سال فعالیت، توانسته فضایی معتبر در زمینه کاری خود ایجاد کند. به‌کارگیری متخصصان کاربلد و مهندسین مجرب در بخش فنی، این شرکت را به یکی از گارانتی‌های درجه یک در صنعت انفورماتیک ایران تبدیل کرده. از دیگر مزایای گارانتی و خدمات پس از فروش این شرکت هم می‌شود به مشتری‌مداری و پاسخگویی آن‌ها به مشتریان اشاره کرد.

سازگار ارقام راه‌های متعددی برای ارتباط با مشتری دارد و همواره در تلاش بوده تا اطمینان آنان را بیشتر از قبل به خود جذب کنند. مشتریان این گارانتی می‌توانند از طریق اینترنت، تلفن گویا، تماس مستقیم و پیامک با کارشناسان در ارتباط باشند و مسیر تعمیر دستگاه خود را مرحله‌به‌مرحله کنترل نمایند. سازگار ارقام علاوه بر دفتر مرکزی در تهران در شهرهای اصفهان، مشهد، شیراز، تبریز و اهواز هم شعبه داشته و خدمات ارائه می‌دهد.

 

شماره تماس و آدرس گارانتی سازگار ارقام

  • تلفن مرکز پاسخگویی: ۰۲۱۸۷۰۱
  • آدرس گارانتی سازگار ارقام: خیابان میرزای شیرازی، بالاتر از خیابان مطهری، خیابان ناهید، پلاک ۱۷
0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار