مشخصات گوشی گلکسی A33 در Google Play فاش شد

fa2ee46e9692e787ac78090e93d44b80
زمان مطالعه: 1 دقیقه

قطعا سامسونگ را می‌شناسید؛ شرکتی که هرساله گوشی‌های جدید خود را روانه بازار می‌کند. همچنین در مدت اخیر شاهد رونمایی و عرضه جدیدترین پرچم‌دار سامسونگ بودیم که محبوبیت زیادی میان طرف‌داران سامسونگ دارد. حالا به نظر می‌رسد که این شرکت قصد دارد گوشی‌هایی از سری گلکسی  A را عرضه کند. یکی از این گوشی‌های هوشمند این کمپانی گوشی مقرون‌به‌صرفه A33 است که جانشین ۳۲A محسوب می‌شود. این گوشی جدید مدتی قبل در گواهی SDPPI که متعلق به اندونزی است دیده شده است. حالا طبق جدیدترین گزارش‌های منتشر شده مشخصات فنی آن نیز در گوگل‌پلی فاش شده است.

مشخصات فنی گلکسی A33

بر اساس اطلاعات منتشر شده از این گوشی، تراشه‌ای که گلکسی A33  از آن قدرت می‌گیرد اگزینوس ۱۲۰۰ است. این تراشه از ۲ هسته Cortex A-78 با فرکانس ۲.۴ گیگاهرتز و ۶ هسته کم‌مصرف Cortex A-55 با فرکانس ۲ گیگاهرتز بهره‌مند می‌شود. در کنار این‌ها پردازنده گرافیکی Mali G68 با حافظه رم ۶ گیگابایتی قرار دارد تا در کنار هم به‌خوبی اطلاعات را پردازش کنند.

در اخباری که از گوشی هوشمند گلکسی A33  به‌دست‌آمده است اطلاعاتی از اندازه و نوع نمایشگر ذکر نشده است. فقط می‌دانیم که نمایشگر این گوشی دارای رزولوشن FHD+ 1080*2400 است و تراکم پیکسلی ۴۵۰ نیتس دارد. در بخش نرم‌افزاری گوشی جدید سامسونگ شاهد سیستم‌عامل اندروید ۱۲ مبتنی بر رابط کاربری One UI 4 هستیم. اطلاعات دیگری هم از این گوشی در گوگل‌پلی دیده شده است و آن تصویر گلکسی A33 است که حاشیه نمایشگر زیادی را در قسمت پایینی گوشی نشان می‌دهد. همچنین دوربین سلفی نیز به شکل ناچ قطره‌ای در پنل جلویی قرار گرفته است.

نکته آخر در مورد گوشی گلکسی A33  این است که زمان عرضه آن نزدیک است چرا را که اخیرا نام این گوشی هوشمند در تاییدیه‌های مختلفی مانند FCC، TENAA و NBTC  دیده شده است.

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار