شیائومی و رونمایی از Poco F1

bf6d11108490c532cdda0c3587fc1378
زمان مطالعه: 1 دقیقه

شرکت شیائومی به تازگی از گوشی هوشمند جدید خود به نام Poco F1 رونمایی کرد. اسمارتفونی که مشخصات قابل توجهی داشته و با قیمت اقتصادی به فروش می رسد.

Poco F1 تنها ۳۰۰ دلار قیمت داشته و از مشخصات آن باید به صفحه نمایش ۶.۱۸ اینچی LCD با کیفیت Full HD+ و رزولوشن ۲۲۴۶*۱۰۸۰ پیکسلی، پردازنده اسنپدراگون ۸۴۵، تراشه گرافیکی آدرنو ۶۳۰، حافظه رم ۶ یا ۸ گیگابایتی، حافظه داخلی ۶۴، ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی، باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری، دوربین اصلی دوگانه ۱۲ و ۵ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی و سیستم عامل اندروید ۸.۱ اوریو اشاره داشت.

با چنین مشخصه هایی می توان محصول کمپانی شیائومی را یکی از ارزان ترین گوشی های هوشمند پرچمدار به شمار آورد. گفتنیست آخرین نسخه MIUI یا همان رابط کاربری شیائومی نیز در این گوشی هوشمند قرار دارد.

Poco F1 ابتدا راهی بازار هند شده و سپس به اروپا وارد می شود. این گوشی هوشمند برنامه ریزی شده در اواخر سال ۲۰۱۸ در این بازارها به فروش برسد و محصولی قابل توجه از کمپانی چینی محسوب می شود.

برای کسب جزئیات بیشتر به وب سایت شیائومی مراجعه کنید. گفتنیست این مدل در چهار رنگ قرمز، آبی و مشکی و فیبرکربنی به فروش می رسد.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار