راهنمای خرید گوشی های بین ۱۵ تا ۲۰ میلیون تومان (مرداد ۱۴۰۲)

راهنمای خرید گوشی های بین ۱۵ تا ۲۰ میلیون تومان
زمان مطالعه: 8 دقیقه

زمان مطالعه : ۱۱ دقیقه

راهنمای خرید گوشی های بین ۱۵ تا ۲۰ میلیون تومان ، گوشی‌های رده قیمتی بین ۱۵ تا ۲۰ میلیون تومان، به دلیل داشتن امکانات بالا و مشخصات عالی شناخته شده هستند. مدل‌هایی که در این رده قیمتی عرضه می‌شوند معمولاً پرچم‌داران نسل‌های قبلی برندهای معروف هستند و با اینکه شاید مدتی از انتشار آنها گذشته باشد، هنوز ارزش بالایی دارند. اگر به دنبال عملکرد قوی هستید، دوست دارید عکس‌های خوب و حرفه‌ای با گوشی هوشمند خود بگیرید یا حتی بازی کنید، تلفن‌های هوشمند این رده، انتخاب مناسبی برای شما هستند. در ادامه همراه ما باشید تا با جزئیات چند مدل از بهترین گوشی‌ها در این رده قیمتی آشنا شویم.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

گوشی‎های منتخب بین ۱۵ تا ۲۰ میلیون تومان برند پوکو:

 

Poco f4 GT

Poco f4 GT

 

  • گوشی Poco f4 GT

پوکو F4 GT نسبت به قیمت خود، مشخصات بسیار خوبی دارد، از جمله اسنپ دراگون ۸ نسل ۱. همچنین شارژ سریع شگفت‌انگیز، دکمه‌های ماشه و ویژگی‌های نرم‌افزاری تقویت‌کننده بازی هم داشته و یک گوشی گیمینگ قوی است. اما درعین‌حال به لطف طراحی خوبی که دارد، می‌تواند مانند یک گوشی هوشمند معمولی ظاهر شود.

این گوشی با بدنه شیشه‌ای و فریم آلومینیومی عرضه شده و کیفیت سخت خوبی دارد. همچنین به لطف تریگرهای فیزیکی پاپ‌آپ، برای دوستداران گیم هم جذاب است.

نمایشگر AMOLED آن تا ۱ میلیارد رنگ را نمایش داده و از HDR10+ پشتیبانی می‌کند. این نمایشگر با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز و وضوح ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل، کاملا برای بازی مناسب بوده و نرم و روان کار می‌کند. همچنین با کورنینگ گوریلاگلس ویکتوس محافظت می‌شود. اندروید ۱۲ روی این گوشی با MIUI 13 کار می‌کند که عادت کردن به آن خیلی سخت است. تراشه اسنپ دراگون ۸ نسل ۱ هم همراه با ۸ یا ۱۲ گیگابایت رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی به‌خوبی کار می‌کند. این مشخصات عالی در کنار هم سیستمی را ساخته‌اند که برای بازی‌کردن بسیار عالی است. درعین‌حال بدون هیچ لگ و کندی به‌خوبی هر نیازی که داشته باشید را به‌خوبی برطرف می‌کند.

دوربین ۶۴ مگاپیکسلی اصلی در کنار ۸ مگاپیکسلی فوق عریض، ۲ مگاپیکسلی ماکرو و ۲۰ مگاپیکسلی سلفی، سیسم خوبی برای یک گوشی مناسب گیم هستند و کیفتی در حد باقی گوشی‌های این رده قیمتی ارائه می‌کنند.

با اینکه Poco F4 pro به‌عنوان یک گوشی گیمینگ در نظر گرفته می‌شود اما باتری ۴۷۰۰ میلی‌آمپر ساعتی آن عمر بالایی ندارد. البته سرعت شارژ ۱۲۰ واتی که تنها در ۱۷ دقیقه شارژ را از ۰ به ۱۰۰ می‌رساند، آن را جبران کرده است.

مشخصات و امتیاز گوشی
اطلاعات مشخصات فنی امتیاز
پردازنده و حافظه Qualcomm SM8450 Snapdragon 8 Gen 1 | 128GB 8GB RAM, 256GB 12GB RAM ۵
دوربین اصلی و سلفی چهار گانه ۶۴، ۸ و ۲| ۲۰ مگاپیکسل ۵
نمایشگر ۶.۶۷ اینچ ( AMOLED. 120Hz) ۵
باتری ۴۷۰۰ میلی آمپر (لیتیوم پلیمری) ۵
قیمت (تومان) ۱۷,۱۰۰,۰۰۰ ۴
جمع بندی نهایی ۲۴/۲۵

 

 

 

Xiaomi 12

xiaomi 12

 

  • گوشی Xiaomi 12

چیزهای زیادی درباره Xiaomi 12 وجود دارند؛ از طراحی آسان برای حمل تا طیف وسیعی از مشخصات چشمگیر. بااین‌حال نقص‌هایی هم دارد. این گوشی با ۱۷۹ گرم وزن و ابعاد ۱۵۲.۷ در ۶۹.۹ در ۸.۲ میلی‌متر، جمع‌وجور و کوچک بوده و به‌راحتی درون دست و جیبتان جای می‌گیرد. همچنین با شیشه ساخته شده و کیفیت مناسبی دارد. بااین‌حال هیچ استاندارد IP برای محافظت آن در نظر گرفته نشده که یعنی به‌هیچ‌وجه ضد آب نیست. نمایشگر AMOLED آن تا ۶۸ میلیارد رنگ را نمایش داده و مانند ۱۲x از HDR10 و دالبی ویژن هم پشتیبانی می‌کند. این نمایشگر نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتزی دارد و روان و نرم کار می‌کند. همچنین با وضوح ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل، کیفیت تصویر مناسبی ارائه می‌دهد.

این گوشی با اندروید ۱۲ و MIUI 13 کار می‌کند که ممکن است عادت کردن به آن کمی زمان‌بر باشد. تراشه اسنپ دراگون ۸ نسل ۱ به‌کاررفته در گوشی تضمین می‌کند که عملکردی روان و با سرعت بالا داشته باشد و حتی بتوانید با آن عناوین مختلف را بدون مشکل بازی کنید. دوربین اصلی ۵۰، فوق عریض ۱۳ و تله فوتو ماکروی ۵ مگاپیکسلی در کنار لنز ۳۲ مگاپیکسلی سلفی، سیستم مناسبی را تشکیل داده‌اند که تصاویر خوبی ثبت کرده و حتی برای عکاسی کمی حرفه‌ای هم می‌تواند مناسب باشد.عمر باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی گوشی Xiaomi 12 چندان بالا نیست اما سرعت شارژ، ۶۷ واتی است که یعنی شارژ کامل تنها در ۴۰ دقیقه. همچنین شارژ سریع بی‌سیم با سرعت ۵۰ واتی و شارژ معکوس ۱۰ واتی هم در این گوشی موجود هستند.

 

مشخصات و امتیاز گوشی
اطلاعات مشخصات فنی امتیاز
پردازنده و حافظه  Qualcomm SM8450 Snapdragon 8 Gen 1 | 128GB 8GB RAM, 256GB 8GB RAM, 256GB 12GB RAM ۵
دوربین اصلی و سلفی سه گانه ۵۰، ۱۳ ، ۵ | ۳۲ مگاپیکسل ۴
نمایشگر ۶.۲۶ اینچ (AMOLED, 120Hz) ۵
باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر (لیتیوم پلیمری) ۵
قیمت (تومان) ۱۹,۴۵۰,۰۰۰ ۳
جمع بندی نهایی ۲۲/۲۵

 

 

 

Xiaomi 12x

Xiaomi 12x

 

  • گوشی Xiaomi 12x

شیائومی ۱۲x با مجموعه‌ای عالی از مشخصات، مدلی است که می‌تواند برای هر نیازی مناسب باشد اما کاستی‌هایی هم دارد. این گوشی سبک ۱۷۶ گرمی بسیار خوش‌دست بوده و به‌راحتی درون دستت یا جیبتان جای می‌گیرد. این گوشی کیفیت ساخت بالایی هم دارد اما به طور  رسمی هیچ استاندارد خاصی برای محافظت آن به کار نرفته که برای یک گوشی در این رده قیمتی کمی عجیب است.

نمایشگر AMOLED آن قابلیت پشتیبانی از ۶۸ میلیون رنگ را داشته و از HDR10+ و دالبی ویژن پشتیبانی می‌کند. این صفحه، با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتزی بسیار روان و نرم بوده و با وضوح ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل، برای بازی‌کردن و تماشای فیلم و سریال باکیفیت بالا، عالی است.

تراشه اسنپ دراگون ۸۷۰ ۵G آن به همراه ۸ یا ۱۲ گیگابایت رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی، با سرعت بالا کارکرده و کاری نیست که نتواند انجام دهد. اندروید ۱۱ روی آن جزو آخرین نسخه‌های سیستم‌عامل است اما رابط کاربری MIUI 13 ممکن است برای همه مناسب نباشد چون برای راه‌افتادن در کار با آن کمی زمان نیاز است.

دوربین اصلی ۱۲X، ۵۰ مگاپیکسلی است با دریچه دیافراگم f/1.9 که در کنار یک لنز فوق عریض ۱۳ مگاپیکسلی و تله ماکروی ۵ مگاپیکسلی، برای عکاسی حرفه‌ای هم می‌تواند مناسب باشد و به‌طورکلی کیفیت خوبی دارد. سلفی ۳۲ مگاپیکسلی این سیستم را تکمیل کرده و دوربین مناسبی برای ویدیوهای سلفی و حتی بلاگری در شبکه‌های اجتماعی مجازی است.باتری Xiaomi 12x یک سلول ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی است که می‌تواند با استفاده سبک حتی تا یک روز هم بدون نیاز به شارژ مجدد دوام بیاورد. این گوشی همچنین از شارژ سریع ۶۸ واتی پشتیبانی می‌کند. یعنی گوشی شما تنها در حدود ۴۰ دقیقه کاملا شارژ می‌شود. بااین‌حال پشتیبانی از شارژ بی‌سیم هم موجود نیست.

مشخصات و امتیاز گوشی
اطلاعات مشخصات فنی امتیاز
پردازنده و حافظه  Qualcomm SM8250-AC Snapdragon 870 5G | 128GB 8GB RAM, 256GB 8GB RAM, 256GB 12GB RAM ۴
دوربین اصلی و سلفی چهار گانه ۵۰، ۱۳ و ۵| ۳۲ مگاپیکسل ۴
نمایشگر ۶.۲۸ اینچ ( AMOLED. 120Hz) ۵
باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر (لیتیوم پلیمری) ۵
قیمت (تومان) ۱۶,۱۰۰,۰۰۰ ۴
جمع بندی نهایی ۲۲/۲۵

 

 

 

 

ردمی K50 Gaming

ردمی K50 Gaming

 

  • گوشی Redmi K50 Gaming

این مدل یکی گوشی گیمینگ قوی است که با یکی از بهترین تراشه‌های موجود در بازار موبایل، یعنی اسنپ دراگون ۸ نسل ۱ کار می‌کند.  این گوشی ۲۱۰ گرمی با بدنه شیشه‌ای و فریم آلومینیومی طراحی شده ولی تنها نشانه گیمینگ بودن آن تریگرهای مغناطیسی پاپ‌آپ هستند. نمایشگر OLED این گوشی تا ۱ میلیارد رنگ را پشتیبانی می‌کند، نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز دارد و با پشتیبانی از HDR10+ و وضوح ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل برای یک نمایشگر گیمینگ بودن خوب به نظر می‌رسد. نرم و روان است و کمبودی در زمینه اجرای بازی‌ها ندارد. همچنین یک‌لایه کورنینگ گوریلا گلس ویکتوس از آن محافظت می‌کند. گوشی، نسخه اندروید ۱۲ را دارد و رابط کاربری MIUI 13 را به‌عنوان پوسته گرافیکی روی آن اجرا می‌کند. همان‌طور که گفتیم تراشه اسنپ دراگون ۸ نسل ۱ یکی از قوی‌ترین و بهترین‌های حال حاضر بازار است و سرعت و عملکردی بسیار عالی برای گوشی به ارمغان آورده. مقدار رم ۸ یا ۱۲ کفایت می‌کند اما فضای داخلی به ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت محدود است. دوربین‌ها که شامل یک دوربین ۶۴ مگاپیکسلی اصلی، ۸ مگاپیکسلی فوق عریض، ۲ مگاپیکسلی ماکرو و ۲۰ مگاپیکسلی سلفی هستند، عملکردی مناسب برای یک گوشی گیمینگ دارند.[/vc_column_text][/vc_column_inner][/vc_row_inner][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”۲/۳″][vc_single_image image=”۲۶۳۹۷″ img_size=”full” alignment=”center”][vc_btn title=”خرید اینترنتی گوشی Xiaomi Redmi K50 Gaming” color=”primary” size=”lg” align=”center” css_animation=”slideInDown” button_block=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fdigido.ir%2Fxiaomi-phone%2F4501-xiaomi-redmi-k50-gaming-5g-dual-sim-256gb-ram-12gb-mobile-phone.html”][/vc_column][vc_column width=”۱/۳″][vc_column_text]باتری گوشی Redmi k50 Gaming یک سلول ۴۷۰۰ میلی‌آمپر ساعتی است که برای یک گوشی گیمینگ کم است اما نکته شگفت‌انگیز آن، پشتیبانی از شارژ سریع تا سرعت ۱۲۰ وات است. یعنی می‌توانید این گوشی را تنها در ۱۷ دقیقه از ۰ تا ۱۰۰ شارژ کنید.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_row_inner][vc_column_inner width=”۳/۴″][vc_column_text]

مشخصات و امتیاز گوشی
اطلاعات مشخصات فنی امتیاز
پردازنده و حافظه Qualcomm SM8450 Snapdragon 8 Gen 1 | 128GB 8GB RAM, 128GB 12GB RAM, 256GB 12GB RAM ۵
دوربین اصلی و سلفی سه گانه ۶۴،  ۸ و ۲| ۲۰ مگاپیکسل ۴
نمایشگر ۶.۶۷ اینچ ( OLED) ۴
باتری ۴۷۰۰ میلی آمپر (لیتیوم پلیمری) ۴
قیمت (تومان) ۱۷,۷۵۰,۰۰۰ ۴
جمع بندی نهایی ۲۱/۲۵

[/vc_column_text][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”۱/۴″][vc_progress_bar values=”%۵B%7B%22label%22%3A%22%D9%BE%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D8%B2%D9%86%D8%AF%D9%87%22%2C%22value%22%3A%22100%22%2C%22color%22%3A%22purple%22%7D%2C%7B%22label%22%3A%22%D8%AF%D9%88%D8%B1%D8%A8%DB%8C%D9%86%22%2C%22value%22%3A%2280%22%2C%22color%22%3A%22bar_red%22%7D%2C%7B%22label%22%3A%22%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%D8%B4%DA%AF%D8%B1%22%2C%22value%22%3A%2280%22%2C%22color%22%3A%22orange%22%7D%2C%7B%22label%22%3A%22%D8%A8%D8%A7%D8%AA%D8%B1%DB%8C%22%2C%22value%22%3A%2280%22%2C%22color%22%3A%22green%22%7D%2C%7B%22label%22%3A%22%D9%82%DB%8C%D9%85%D8%AA%22%2C%22value%22%3A%2280%22%2C%22color%22%3A%22sky%22%7D%5D”][/vc_column_inner][/vc_row_inner][vc_row_inner][vc_column_inner][vc_column_text]

گوشی منتخب ۱۵ تا ۲۰ میلیون تومان برند سامسونگ:

گلکسی S20 FE

گلکسی S20 FE

 

  • گوشی  Galaxy S20 FE 5G

نسخه Fan Edition یا مخصوص طرف‌داران سری S20 یک گوشی بسیار عالی است. این گوشی با بدنه پلاستیکی و فریم آلومینیومی ساخته شده و ۱۹۰ گرم وزن دارد. از استاندارد IP68 برای محافظت از آن در برابر آب و گردوخاک استفاده می‌شود. نمایشگر آن از نوع Super AMOLED بوده و با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتزی کار می‌کند که یعنی بسیار نرم و روان است. با نسخه اندروید ۱۰ عرضه شده که می‌توانید آن را تا نسخه ۱۲ هم به‌روزرسانی کنید. تراشه اسنپ دراگون ۸۶۵ ۵G آن یکی از بهترین تراشه‌های میان‌رده است و سبب می‌شود کار با این گوشی حس ممتاز و پرچم‌دار بودن داشته باشد. دوربین‌ها شامل یک لنز ۱۲ مگاپیکسلی عریض، لنز تله فوتو ۸ مگاپیکسلی و ۳۲ مگاپیکسلی سلفی هستند که به طرز شگفت‌انگیزی خوب عمل کرده و تصاویری باکیفیت ثبت می‌کنند.[/vc_column_text][/vc_column_inner][/vc_row_inner][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”۲/۳″][vc_single_image image=”۲۶۳۹۹″ img_size=”full” alignment=”center”][vc_btn title=”خرید اینترنتی گوشی Samsung Galaxy S20 FE” color=”primary” size=”lg” align=”center” css_animation=”slideInDown” button_block=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fdigido.ir%2Fsamsung-phone%2F2200-samsung-galaxy-s20-fe-5g-dual-sim-128gb-ram-8gb-mobile-phone.html”][/vc_column][vc_column width=”۱/۳″][vc_column_text]گوشی Galaxy S20 Fe با یک باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی کار می‌کند که برای یک روز کامل کافی است و از شارژ سریع تا ۲۵ وات پشتیبانی می‌کند. همچنین شارژ بی‌سیم ۱۵ واتی و شارژ معکوس بی‌سیم ۴.۵ واتی هم از ویژگی‌های خاص آن هستند که در این رده قیمتی کمتر دیده می‌شود.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_row_inner][vc_column_inner width=”۳/۴″][vc_column_text]

مشخصات و امتیاز گوشی
اطلاعات مشخصات فنی امتیاز
پردازنده و حافظه Qualcomm SM8250 Snapdragon 865 5G| 128GB 6GB RAM, 128GB 8GB RAM, 256GB 8GB RAM ۵
دوربین اصلی و سلفی سه گانه ۱۲، ۸ و ۱۲ | ۳۲ مگاپیکسل ۴
نمایشگر ۶.۵ اینچ (Super AMOLED, 120Hz) ۵
باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر (لیتیوم یون) ۴
قیمت (تومان) ۱۵,۱۰۰,۰۰۰ ۵
جمع بندی نهایی ۲۳/۲۵

[/vc_column_text][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”۱/۴″][vc_progress_bar values=”%۵B%7B%22label%22%3A%22%D9%BE%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D8%B2%D9%86%D8%AF%D9%87%22%2C%22value%22%3A%22100%22%2C%22color%22%3A%22purple%22%7D%2C%7B%22label%22%3A%22%D8%AF%D9%88%D8%B1%D8%A8%DB%8C%D9%86%22%2C%22value%22%3A%2280%22%2C%22color%22%3A%22bar_red%22%7D%2C%7B%22label%22%3A%22%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%D8%B4%DA%AF%D8%B1%22%2C%22value%22%3A%22100%22%2C%22color%22%3A%22orange%22%7D%2C%7B%22label%22%3A%22%D8%A8%D8%A7%D8%AA%D8%B1%DB%8C%22%2C%22value%22%3A%2280%22%2C%22color%22%3A%22green%22%7D%2C%7B%22label%22%3A%22%D9%82%DB%8C%D9%85%D8%AA%22%2C%22value%22%3A%22100%22%2C%22color%22%3A%22sky%22%7D%5D”][/vc_column_inner][/vc_row_inner][/vc_column][vc_column][vc_row_inner][vc_column_inner][vc_column_text]

سخن نهایی

قطعا هزینه بین ۱۵ تا ۲۰ میلیون برای یک اسمارتفون بالا است. بنابراین اگر قصد خرید چنین گوشی‌هایی را دارید در ابتدا باید هدف خود و نیازتان از خرید چنین تلفنی را مشخص کنید. گوشی‌های این رده از نظر عملکرد امتیاز بالایی دارند و حتی یک مورد  گوشی مخصوص بازی هم در لیست خواهید دید. این گوشی با تراشه قدرتمند و نمایشگر بزرگ برای انجام بازی‌های مختلف طراحی شده‌ است. باقی جزئیات هم به صورت توضیحی و جدولی برای هر گوشی آورده شده که به کمک آنها می‌توانید اطلاعات موردنیاز درباره محصول مربوطه را کسب کنید.[/vc_column_text][/vc_column_inner][/vc_row_inner][/vc_column][/vc_row]

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار