مشخصات پیکسل ۶ و پیکسل ۶ پرو فاش شد

ee94dd341ba9799a8013287a74f135bb
زمان مطالعه: 2 دقیقه

رندرهایی در هفته گذشته برای Google Pixel 6 منتشر شد که اطلاعاتی در مورد طراحی پشتی آنها در اختیار کاربران قرار داد. رندرها حاوی مطالبی بودند که کاربران واقعاً برای آن آماده نبودند و از این ظاهر عجیب شگفت‌زده شدند. گزارش‌هایی اخیرا در اینترنت منتشرشده که منحصرا ویژگی‌های محصول قوی‌تری به نام Pixel 6 Pro را معرفی می‌کنند.

طبق گزارش‌های منتشر شده Pixel 6 Pro دارای نمایشگری با لبه‌های خمیده با ابعاد ۶.۶۷ اینچی AMOLED است. در وسط بالای صفحه نمایش حفره‌ای دایره شکل وجود دارد که دوربین سلفی در آن قرار می‌گیرد. در زیر صفحه نمایش حسگر اثر انگشت قرار گرفته و حاشیه‌های اطراف نمایشگر بسیار باریک طراحی شده‌اند.

پنل پشتی پیکسل ۶پرو با دوربین سه‌گانه‌ای طراحی شده که شامل یک دوربین اصلی، یک سنسور فوق عریض و دوربینی برای بزرگنمایی پریسکوپی می‌شود. برای اولین‌بار در تاریخ ساخت تلفن‌های گوگل از این فناوری در دوربین‌ پیکسل ۶پرو استفاده شده است.

پیکسل ۶ و پیکسل ۶ پرو

این گوشی جدید با ابعاد ۱۶۳.۹ در ۷۵.۸ در ۸.۹ میلی‌متر معرفی شده که ضخامت آن در دوربین تا ۱۱.۵ میلی‌متر است. Pixel 6 Pro از بلندگوهای استریو دوگانه و شارژ بی سیم بهره می‌برد. در مورد چیپ‌ست این گوشی هنوز حرف قطعی نزده‌اند اما به احتمال قوی ۶پرو از تراشه‌ای اختصاصی تغذیه خواهد کرد. شایعاتی شنیده شده مبنی‌بر اینکه گوگل سیلیکون خود را درست مثل اپل طراحی کرده است و در سال ۲۰۲۱ برای اولین بار از آن رونمایی خواهدکرد.

اطلاعاتی که در این رندرهای جدید در مورد پیکسل ۶ وجود دارد ویژگی تازه‌ای را برای آن معرفی نمی‌کند و مشابه رندرهای قبلی است. طبق گزارش‌های هفته گذشته اطراف نمایشگر این گوشی تخت طراحی شده و حاشیه‌های پهن‌تری نسبت به مدل پرو خود دارد. در پنل پشت از دو دوربین و یک سنسور کوچک بهره می‌برد. حسگر اثر انگشت آن در زیر نمایشگری ۶.۴ اینچی قرارگرفته است.

دکمه پاور و دکمه‌های تنظیم صدا در سمت راست بدنه گوشی پیکسل ۶ و شکاف سیم کارت در سمت چپ آن طراحی شده است. ضخامت این گوشی ۸.۹ میلی‌متر و در بخش دوربین ۱۱.۸ میلی‌متر است. از دیگر ویژگی‌های پیکسل ۶ می‌توان به پشتیبانی از درگاه USB-C، بلندگوی استریو و شارژ بی‌سیم اشاره کرد. طبق روند همیشگی گوگل، به احتمال قوی سری پیکسل ۶ در فصل پاییز معرفی خواهد شد.

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار