معرفی گوشی هوشمند Honor V20 Moschino Edition

ecfe7e51ea19ce3a3ca22e1c454e813c
زمان مطالعه: 1 دقیقه

شرکت آنر که به عنوان زیرمجموعه هوآوی شناخته می شود، به تازگی از نسخه منحصربفرد Honor V20 با نام Honor V20 Moschino Edition رونمایی کرده است.

این مدل تفاوت چندانی با نسخه اصلی ندارد و تنها از تم ها و برخی طراحی های اضافی بهره می برد. از مشخصات کلیدی Honor V20 باید به صفحه نمایشی با دوربین حفره دار در یک سو و دوربین سه گانه با آرایش متفاوت در سوی دیگر، آنر ویوو ۲۰ را به گزینه قابل توجه تبدیل کرد.

از مشخصات آنر ویوو ۲۰ باید به صفحه نمایش ۶.۴ اینچی FHD+ LCD IPS با رزولوشن ۲۳۱۰*۱۰۸۰ پیکسلی، پردازنده هشت هسته ای کایرین ۹۸۰ در کنار تراشه گرافیکی ARM Mali-G76MP10 با فرکانس ۷۱۰ مگاهرتزی، حافظه رم ۶ یا ۸ گیگابایتی، حافظه داخلی ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایتی، سیستم عامل اندروید ۹.۰ پای، پشتیبانی از دو سیم کارت همزمان، دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی با سنسورهای AIS, TOF 3D ، دوربین سلفی ۲۵ مگاپیکسلی، باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری با فناوری شارژ سریع و برخی دیگر اشاره کرد.

ابعاد آنر ویوو ۲۰ باتوجه به اعلام هوآوی ۱۵۶*۷۵*۸.۱ میلیمتریست و وزن آن به ۱۸۰ گرم می رسد. پشتیبانی از شبکه Dual 4G VoLTE، وای فای ۸۰۲.۱۱ ac ، بلوتوث ۵.۰، جی پی اس، ان اف سی و پورت USB Type-C مشخصات کامل این پرچمدار جدید به شمار می رود.

این اسمارتفون با قیمت ۴۲۰۰ یوان به فروش می رسد.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار