تصویر قاب میت ۲۰ و اشاره به دوربین سه گانه مربعی

1d552d8cc31a169657a9bb78c4193dd6
زمان مطالعه: 1 دقیقه

تصویر قاب میت ۲۰ و اشاره به دوربین سه گانه مربعی

هوآوی در رویداد ایفا ۲۰۱۸ خود مشخص کرد که می خواهد ۱۶ اکتبر با برگزاری رویدادی محصولات جدیدی چون سری گوشی های هوشمند میت ۲۰ را در دو مدل میت ۲۰ و میت ۲۰ پرو در کنار نسخه پورش دیزاین معرفی کند.

برای سال جاری نیز اگرچه پرچمدارانی معرفی کرده اما در پایان سال جاری باید شاهد معرفی سری گوشی های هوشمند میت ۲۰ باشیم. در حقیقت شرکت هوآوی بزودی گوشی هوشمند جدید خود میت ۲۰ و میت ۲۰ پرو را معرفی می کند. اسمارتفونی که تاکنون شایعات بسیاری پیرامون آن منتشر شده اما هیچ یک به تایید یا تکذیب چینی ها نرسید. به تازگی تصویر قاب محافظ محصول آینده هوآوی منتشر شده که دوربین سه گانه مربعی را نشان می دهد. این طور که پیداست هوآوی می خواهد برای نخستین بار آرایش لنز مربعی سه گانه را در محصول خود جای دهد.

blankهمچنین سنسور اثرانگشتی در بخش عقب قرار داشته و خبری از سنسور اثرانگشت درون نمایشگر نیست. از مشخصات احتمالی میت ۲۰ باید به صفحه نمایش FHD+، حافظه رم ۶ گیگابایتی، باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری، سیستم عامل اندروید ۸.۱ اوریو، دوربین اصلی سه گانه ۴۰، ۲۰ و ۸ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی، پردازنده هشت هسته ای کایرین ۹۸۰ و برخی دیگر اشاره داشت. جزئیات دقیقی از میت ۲۰ هوآوی در دست نیست و باید این گوشی هوشمند را مدل برجسته ای از محصولات هوآوی دانست. پیش بینی می شود در رویداد اکتبر هوآوی اطلاعات بیشتری بدست آوریم.

پیش بینی می شود در رویداد ۱۶ اکتبر هوآوی که در لندن برگزار می شود، شاهد معرفی محصولات دیگری از این کمپانی خواهیم بود و از جمله آن باید به میت ۲۰ پورش دیزاین اشاره کرد.

انتظار می رود محصولات رویداد ۱۶ اکتبر هوآوی پریمیومی و رده بالا باشند که قطعا می توانند برای طرفداران این برند خوشحال کننده و هیجان انگیز باشد.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار