گوشی اوپو فایند X5 رسما معرفی شد

24426ae18b8e5fcc84b1002722bdc0a0
زمان مطالعه: 2 دقیقه

طی رویدادی که در ۲۴ فوریه (۵ اسفندماه) برگزار شد، اوپو از ۲ پرچم‌دار خود به نام‌های  Oppo Find X5 و   Oppo Find X5 Pro رونمایی کرد. گوشی اوپو Find X5 نسخه معمولی این سری محسوب می‌‌شود اما بااین‌حال قابلیت‌های پیشرفته‌ای مانند کالیبره رنگ طبیعی Hasselblad  دارد. این گوشی از تراشه پردازش تصویر ۶ نانومتری MariSilicon  نیز بهره‌مند است.

گوشی اوپو

گوشی اوپو

طبق اطلاعات منتشر شده از این گوشی، تراشه‌ای که اوپو فایند X5 از آن قدرت می‌گیرد Snapdragon 888  است که با همراهی ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی و ۸ گیگابایت رم عرضه می‌شود در بخش نرم‌افزاری این گوشی شاهد اندروید ۱۲ مبتنی بر رابط کاربری ColorOS 12.1 است. همچنین این گوشی دارای قابلیت Multi-Screen Connect  است که به شما امکان می‌دهد از اتصال بین گوشی و رایانه شخصی خود استفاده کنید.

نمایشگر گوشی اوپو فایند X5 دارای نمایشگر ۶.۵۵ اینچی از نوع OLED   با رزولوشن ۱۰۸۰*۲۴۰۰ پیکسل است؛ همچنین این نمایشگر دارای نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی است.

 

سایر مشخصات گوشی اوپو فایند X5

در بخش دوربین گوشی Oppo Find X5 شباهت زیادی به نسخه  Oppo Find X5 Pro دارد. اوپو فایند X5 از ۲ دوربین ۵۰ مگاپیکسلی با سنسور ۱/۱.۵۶ اینچی سونی IMX766 با اندازه پیکسلی ۱.۰ میکرومتری استفاده می‌کند که دارای لرزشگیر اپتیکال است. در کنار اینها یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی تله‌فوتو با زوم اپتیکال ۲ برابری و لنز ۵۲ میلی‌متری نیز قرار دارد.

دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی نیز در پنل جلویی قرار دارد که دارای میدان دید ۸۱ درجه‌ای است، این در حالی است که میدان دید Pro Find X5 90 درجه‌ای است. همچنین دوربین سلفی موجود در نسخه معمولی این سری، برخلاف Pro Find X5 دارای فیلتر RGBW خواهد بود.

باتری گوشی اوپو فایند X5 کمی ضعیف‌تر از نسخه Pro است و ظرفیت ۴۸۰۰ میلی‌آمپری با شارژ سریع ۸۰ واتی SuperVOOC و شارژ بی‌سیم ۳۰ واتی AirVOOC دارد. از دیگر ویژگی‌های این گوشی یک سیستم خنک‌کننده اتاق بخار و پشتیبانی از شبکه ۵G است. خبر بد در مورد این گوشی این است که گواهی IP  ندارد و در مقابل نفوذ آب و گردوغبار مقاوم نیست.

نسخه ۲۵۶ گیگابایتی این گوشی با رم ۸ گیگابایت اکنون با قیمت ۱۰۰۰ یورو در دسترس است. رنگ‌های موجود برای گوشی اوپو Find X5 سفید و مشکی است و فروش آن از تاریخ ۱۴ مارس (۲۳ اسفندماه) آغاز می‌شود.

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار