گوشی Galaxy M30 در آمازون در دسترس قرار می‌گیرد

a3c7f65e2a9fa7ac21273466dbebf5a4
زمان مطالعه: 1 دقیقه

گوشی هوشمند Galaxy M30 در ۷ مارس سال جاری در آمازونِ هند در دسترس خواهد بود. شما می‌توانید این دستگاه را در دو مدل ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی و ۶ گیگابایت رم به همراه ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی مشاهده و خریداری کنید. قیمت این دو مدل به ترتیب ۲۱۰ دلار و ۲۵۲ دلار خواهد بود.

این اطلاعات امروز توسط آمازون هند، که یکی از خرده فروشان این دستگاه است منتشر شد. شما می‌توانید برای اطلاع از زمانی که این گوشی برای خرید آماده است، در این سایت ثبت نام کنید.

گوشی Galaxy M30 در آمازون در دسترس قرار می‌گیرد

Galaxy M30 جرو گوشی های جدید میان رده‌ی سامسونگ است که در آن یک نمایشگر ۶.۴ اینچ از نوع امولد به همراه کیفیت تصویر فول اچ دی پلاس تعبیه شده است که در طراحی آن از فناوری ناتچ نیز بهره گرفته شده است. این دستگاه از یک پردازنده‌ی Exynos 7904 دارای سرعت کلاک ۱.۸ گیگاهرتز با هشت پردازنده‌ی داخلی بهره گرفته است. علاوه بر این شرکت سامسونگ بر روی Galaxy M30  یک پردازنده گرافیکی از نوع Mali-G71 MP2 برای اجرای بهتر بازی ها نیز تعبیه کرده است.

بر روی قسمت پشتی این دستگاه یک دوربین سه گانه به همراه سنسور های ۱۳/۵/۵ مگاپیکسلی قرار گرفته است که سنسور ۵ مگاپیکسلی آن برای عمق تصویر کاربرد دارد.

برای استفاده از تمام امکانات این دستگاه سامسونگ یمک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی بر روی این دستگاه تعبیه کرده است که به راحتی می‌تواند برای کل روز پاسخگوی نیازهای شما باشد.

بر اساس گزارش های موجود انتظار می‌رود این دستگاه در دو رنگ آبی و مشکی به فروش برسد.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار