Oppo از یک گوشی تاشو مانندهواوی Mate X خبر داد

2234594244e4d4f41945344270e6a657
زمان مطالعه: 1 دقیقه

به نظر می‌رسد که گوشی های انعطاف پذیر در حال شیوع و پیشروی هستند. در همین ابتدای سال ۲۰۱۹ ما شاهد عرضه‌ی گوشی های هوشمند توسط شرکت های بزرگی چون سامسونگ (Galaxy Fold)، هواوی (Huawei Mate X) و تی سی ال بودیم. و حالا شرکت Oppo نیز در حال پیوستن به این جمع است.

براون شن، معاون رئیس تولید در چین، در پروفایل Weibo خود تصویری از یک گوشی انعطاف پذیر را قرار داده است. او در Weibo نوشت:
این تنها یک نمونه‌ی دمو است، که برای آزمایش تولید شده، بنابراین تکنولوژی پیشرفته‌ای نداشته و تجربه‌ی زیادی را در اختیار کاربر قرار نمی‌دهد. بنابراین شرکت Oppo هیچ برنامه‌ای برای عرضه این دستگاه در حال حاضر ندارد.
با نگاه کردن به این گوشی هوشمند چیزی را که نمی‌توانیم کتمان کنیم این است که به نظر دقیقا همانند گوشی Huawei Mate X است. این دستگاه درست مانند Huawei Mate X دارای یک نمایشگر بزرگ است، که به طرف خارج باز شده و در حالت باز به ۸.۰ اینچ می‌رسد. تنها تفاوتی که می‌توان بین Huawei Mate X و این دستگاه یافت این است که در حال بسته بودن نمایشگر در سمت چپ دستگاه نشان شرکت Oppo مشص است و در کنار آن یک دوربین تعبیه شده است. 
#gallery-1{margin:auto;}
#gallery-1 .gallery-item{float:right;margin-top:10px;text-align:center;width:50%;}
#gallery-1 img{border:2px solid #cfcfcf;}
#gallery-1 .gallery-caption{margin-left:0;}

در حال حاضر اطلاعاتی درمورد ویژگی های نرم افزاری و سخت افزاری این دستگاه موجو نیست، اما با توجه به تصویر دمو می‌توان دریافت که این دستگاه دارای یک دوربین دوگانه سلفی در کنار فلش LED دوگانه است. ودر قسمت پشتی آن یک دوربین اصلی با سنسور عمیق تعبیه شده است.
براون شن در زیر عکس این دستگاه نوشته :
چقدر شما به داشتن دستگاهی شبیه به این علاقه دارید؟

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار