انتشار تصویر تیزری جدید از وان پلاس ۶تی

9a4400db8343b3db9e132eeb736c7f44
زمان مطالعه: 1 دقیقه

شرکت وان پلاس هر سال دو مدل گوشی هوشمند رده بالا معرفی می کند که مدل نخست در بهار و دیگر مدل در اواخر سال رونمایی می شود. در این بین سال جاری پس از معرفی وان پلاس ۶، قرار است در اواخر سال وان پلاس ۶تی معرفی شود.

به تازگی شرکت وان پلاس در ویدئو تبلیغاتی با حضور آمیتا پاچان به گوشی هوشمند وان پلاس ۶تی اشاره می کند. در تصویر جدید تیزری گوشی هوشمند دارای دوربین دوگانه است و خبری از سنسور اثرانگشت پشت اسمارتفون نیست.

از مشخصات گوشی هوشمند مذکور باید به صفحه نمایش ۶.۴ اینچی FHD+ ، حافظه رم ۸ گیگابایتی، حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی، دوربین اصلی دوگانه ۱۶ و ۲۰ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۲۴ مگاپیکسلی، باتری ۳۸۰۰ میلی آمپری، سیستم عامل اندروید ۹.۰ پای و پردازنده اسنپدراگون ۸۴۵ اشاره داشت.

اطلاعات کافی از محصول آینده وان پلاس در دست نیست و پیش بینی می شود بیشتر اطلاعات افشا شده پیرامون این گوشی هوشمند صحت داشته باشد. پیش بینی شده با برگزاری رویداد ۱۷ اکتبر شرکت وان پلاس بیشتر اطلاعات وان پلاس ۶تی آشکار شود.

گفته شده این اسمارتفون با معرفی در ۱۷ اکتبر مدتی بعد با قیمتی بیش از ۶۰۰ دلار روانه بازار چین و دیگر بازارهای موردنظر خواهد شد. گفته شده کمپانی وان پلاس اوایل سال ۲۰۱۹ نیز وان پلاس ۷ را معرفی می کند.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار