OnePlus 6 در رنگ سفید یشمی اختصاصی هند

ad1188dfb6379ee3d5366fd47a2df6d8
زمان مطالعه: 3 دقیقه

دیجی دو- در اوایل سال جاری شرکت وان پلاس کوشی هوشمند OnePlus 6 را بعنوان پرچم دار خود در هند عرضه کرد، این دستگاه در سه رنگ مشکی مات، مشکی براق و نسخه سفید یشمی تعبیه شد. با این حال تا به الان تنها دو رنگ مشکی مات و مشکی براق در هند در دسترس قرار گرفته اند. اما به نظر میرسد رنگ سید یشمی نیز در راه است..

رنگ سفید یشمی در راه است

کمپانی وان پلاس به تازگی اعلام کرده است، که به زودی دستگاه OnePlus 6 در رنگ سفید یشمی در هند عرضه خواهد شد. این دستگاه از تاریخ ۵ ژوئن سال جاری و با قیمت Rs. 39,999  تقریبا ۵۹۷ دلار در هند از طریق آمازون برای خرید کاربران عرضه خواهد شد. این شرکت برای خریداران تخفیف نیز اعلام کرده است. برای کاربرانی که در هفته اول از طریق پول نقد و یا کارت های بانگی خرید کنند قرار است Rs. 2,000 تخفیف اعمال کند. علاوه بر این ها این شرکت به مدت سه ماه پول EMI  را در بانک های عمومی دریافت نمیکند. این کمپانی برای تمام مصرف کنندگان اولیه آمازون نیز ۲۵۰ RS تخفیف خواهد داد. اینها تمام ماجرا نیست با خرید یک دستگاه OnePlus 6 شما میتوانید تا  Rs. 500 در خرید کتابهای الکترونیکی آمازون و نیز تخفیفاتی از رزرو هتل ها دریافت کنید.

#gallery-1{margin:auto;}
#gallery-1 .gallery-item{float:right;margin-top:10px;text-align:center;width:50%;}
#gallery-1 img{border:2px solid #cfcfcf;}
#gallery-1 .gallery-caption{margin-left:0;}

مشخصات فنی

این دستگاه به همراه یک نمایشگر بزرگ ۶.۲۸ اینچی (نسبت اندازه صفحه‌نمایش به بدنه ۸۳.۸ درصد) با ناتچ بالای صفحه نمایش می آید، نمایشگر این دستگاه از  نوع AMOLED  است و رزولوشن تصویر آن ۲۲۸۰ در ۱۰۸۰ پیکسل است. نسبت نمایشگر آن کمی بزرگتر از حد معمول است و ۱۹:۹ است. این دستگاه به وسیله ی یک پردازنده هشت هسته ای اسنپدراگون ۸۴۵ قدرت بخشیده شده است. در نسخه سفید رنگ  OnePlus 6 در کنار این پردازشگر یک حافظه داخلی ۱۲۸ گیگی  و نیز یک رم ۸ گیگی قرار گرفته است.

این دستگاه به جز مدل پایه ای بالا در دومدل دیگر نیز عرضه خواهد شد که به ترتیب دارای رم ۸گیگ/۶گیگ و حافظه داخلی ۱۲۸گیگ/۵۲۸گیگ/۶۴ گیگ میباشد. این دستگاه قدرت خود را از یک باتری با ظرفیت ۳۳۰۰ میلی آمپر دریافت میکند که از فناوری شارژ سریع پشتیبانی میکند. شارژ سریع به کار رفته در این دستگاه Dash شارژ است.

از دیگر مشخصات این دستگاه میتوان به موارد زیر اشاره کرد :

  • حسگر های اثر انگشت، شتاب سنج، ژیروسکوپ، حسگر مجاورتی، قطب نما
  • پردازنده ۸ هسته‌ای (۴ هسته ۲.۸ گیگاهرتزی و ۴ هسته ۱.۷ گیگاهرتزی)
  • پشتیبانی از اینترنت نسل چهارم ۴G
  • بدنه متشکل از شیشه و آلومینیوم
  • محافظت شده توسط گوریلاگلس ۵
  • عدم پشتیبانی از افزایش حافظه
  • پردازنده گرافیکی Adreno 630
  • پشتیبانی از یو اس بی نوع C
  • جک ۳.۵ میلی متری هدفون
  • پشتیبانی از GPS و A-GPS
  • بلوتوث نسخه ۵.۰

دوربین ها

بر روی پنل پشتی این دستگاه به مانند تمام گوشی های پرچم دار دیگر یک دوربین دوگانه تعبیه شده است، که به وسیله ی یک سنسور اصلی ۱۶ مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.7 و OIS و نیز یک سنسور ثانویه ۲۰ مگاپیکسلی برای استخراج اطلاعات عمیق تصویر تجهیز شده است. هر دو دوربین از نوع سونی هستند یا این حال دوربین اصلی دارای سنسور IMX519  و دوربین ثانویه دارای سنسور IMX376K  میباشد. بر روی نمایشگر و در قسمت جلوی آن یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی تعبیه شده است که برای گرتن عکس های سلفی و تماس های تصویری مفید خواهدبود. دوربین های پنل پشتی به صورت عمودی بر روی یکدیگر و در وسط قرار گرفته اند و در زیر آنها یک فلش  LED  نیز تعبیه شده است.

سیستم عامل به کار رفته

گوشی  OnePlus 6 دارای سیستم عامل خود این شرکت با نام OxygenOS میباشد که البته این سیستم عامل بر پایه اندروید اوریو نسخه ۸.۱ است.  ونیز قسمت های از اندروید P را در نسخه بتای آن اجرا میکند. همین موضوع به مصرف کنندگان این دستگاه این نوید را میدهد که بتوانند در آینده اندروید P را برو روی گوشی های خود دریافت کنند.

 

درباره فروشگاه ما

شما میتوانید بهترین گوشی های هوشمند سال را با بهترین قیمت از وب سایت ما خریداری کنید.

اگر هم جزو طرفدار های گوشی های هوشمند هستی میتونی اخبار های موجود در دیجی دو رو دنبال کنی

دیجی دو در خدمت شما

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار