مشخصات اصلی LG X4 مدل ۲۰۱۹ پدیدار شد

19a17e9a84238c08d4e06c0dadcf8434
زمان مطالعه: 1 دقیقه

شرکت ال جی در نظر دارد تا برای گوشی هوشمند LG X4+ یک جایگزین جدید را عرضه کند. اما گزارش ها حاکی از این هستندکه این دستگاه خارج از کره‌ی جنوبی عرضه نخواهد شد.

در حال حاضر برخی از مشخصات اصلی این دستگاه به در Android Enterprise لیست شده است که بر اساس آنها بر روی LG X4 مدل ۲۰۱۹ یک نمایشگر ۵.۷ اینچی به همراه ۳ گیگابایت حافظه‌ی اجرا و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی قرار داده شده است. اینطور که به نظر میرسد LG X4 از فناوری NFC پشتیبانی می‌کند و بر روی اندروید اوریو ۸.۱ اجرا می‌شود. اندروید به کار رفته بر روی  LG X4 بالاتر از مدل قبلی آن است.

علاوه بر این شما بر روی این دستگاه کره‌ای شما شاهد یک حسگر اثر انگشت برای بازگشایی گوشی و امنیت بالا هستید.

شاید خریداران این دستگاه مشکلی برای قیمت آن نداشته باشند، تنها چیزی که برای ما مهم است این است که امیدواریم شرکت ال جی از یک پردازنده‌ی مدرن تر در LG X4 استفاده کند. این شرکت پیش از این در LG X4+ از یک اسنپدراگون ۴۲۵ بهره گرفته بود. بنابراین حداقل انتظار ما برای این دستگاه یک اسنپدراگون ۴۵۰ کوالکام است که امیدواریم شرکت ال جی از آن دریغ نکند.

در حال حاضر اطلاعات بیشتری از این دستگاه در دسترس نیست، با این حال انتظار می‌رود در روزهای آتی اطلاعات بیشتر از این دستگاه دریافت کنیم.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار