نسخه‌ی جهانی Mi 9 SE در دسترس قرار گرفت

b1eaa108aa43a128649a70643eeb8391
زمان مطالعه: 1 دقیقه

نسخه‌ی جهانی Mi 9 SE شیائومی بالاخره در دسترس قرار گرفت و مردم می‌توانند آن را خریداری کنند. این دستگاه از طریق وب سایت های خرده فروشی در هلند در دسترس است. درست سه هفته پیش بود که شرکت شیائومی خبرهایی را درباره‌ی عرضه نسخه‌ی جهانی این دستگاه منتشر کرد.

Mi 9 SE در یک نسخه‌ی ۱۲۸ گیگابایتی عرضه شده است و دارای برچسب قیمت ۳۹۹ یورو می‌باشد. این دستگاه ۱۰۰ یورو کمتر از پرچم دار قبلی خود Mi 9 است. شیائومی Mi 9 نسخه‌ی ۶۴ گیگابایت را با قیمت ۴۹۹ یورو عرضه کرد.

این دستگاه دارای قلب تپنده‌ی اسنپدراگون ۷۱۲ می‌باشد که در کنار یک رم ۶ گیگابایتی قرار گرفته است. همانطور که پیش از این گفته شد ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی برای آن تعبیه شده است که در نسخه‌ی چینی آن شاهد تنها ۶۴ گیگابایت حافظه بودیم.

در قسمت جلویی شاهد یک نمایشگر ۵.۹ اینچی با طراحی ناتچ هستیم که درون ناتچ آن دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی تعبیه شده و کیفیت آن فول اچ دی پلاس است. در قسمت پشتی شاهد یک دوربین سه گانه‌ی دارای لنز ۴۸ مگاپیکسلی هستیم. دو لنز دیگر ۱۳ و ۸ مگاپیکسلی می‌باشد.

Mi 9 SE دارای یک حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر است و به همراه باتری ۳۰۷۰ میلی آمپر می‌آید که در شارژ سریع ۱۸ واتی پشتیبانی می‌کند.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار