تلفن هوشمند جدید نوکیا کوچکتر از نوکیا ۲ در راه است

14132632248fa8521841bcf7ee45e31c
زمان مطالعه: 1 دقیقه

تلفن هوشمند جدید نوکیا کوچکتر از نوکیا ۲ در راه است

شرکت نوکیا سال ۲۰۱۷ با معرفی چندین اسمارتفون نشان داد که برای سال ۲۰۱۷ برنامه های بزرگی داشته و در مدت بازگشت به صنعت می خواهد خودی نشان دهد. در این میان گوشی های هوشمند نوکیا ۲، نوکیا ۳، نوکیا ۵، نوکیا ۶، نوکیا ۷، نوکیا ۸ و چندی دیگر معرفی شدند.

برای سال ۲۰۱۸ گفته شده شرکت فنلاندی می خواهد نوکیا ۱۰، نوکیا ۹ و نوکیا ۴ را رونمایی کند که هر یک مشخصات خاص خود را دارند. حتی نوکیا ۱ نیز در راه است زیرا به تازگی گوشی هوشمند جدید نوکیا با ابعادی کوچکتر از نوکیا ۲ توانسته تاییدیه FCC را کسب کند و در نوع خود قابل توجه باشد.

اطلاعات سخت افزاری کاملی وجود نداشته تا به آن پرداخت اما به نظر می رسد یک رده پایه باشد و مشخصات بزرگی نداشته باشد. احتمالا در MWC 2018 باید شاهد معرفی آن همراه با چند مدل دیگر باشیم. دقیقا مشخص نیست نوکیا و HMD در چه زمانی مدل مورد بحث را معرفی خواهد کرد.

اطلاعاتی درباره مشخصات سخت افزاری گوشی هوشمند مورد اشاره در دست نیست و امید می رود کمپانی فنلاندی آن را در MWC 2018 معرفی کند. این کنگره که هرسال در بارسلون اسپانیا برگزار شده میزبان شرکت های مطرح تولیدکننده گوشی هوشمند و دیگر گجت ها بوده و باید آن را قابل توجه دانست.

انتظار می رود در بخش مشخصاتی شاهد اطلاعات محدوده و رده پایه ای باشیم و برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند و نمی توان به شایعات بی اساس پرداخت. پیشتر نیز شایعه شد نوکیا ۹، نوکیا ۴ و نوکیا ۷ در این رویداد معرفی می شود و برای کسب اطلاعات کافی تنها باید به انتظارات ادامه دهد.

امید می رود شرکت فنلاندی محصولات جدید را برای رقابت با سایر برندها معرفی کرده و موردتوجه همگان شود. به هر حال برای کسب اطلاعات کافی باید به انتظارات ادامه داد و نمی توان به شایعاتی که رسمی نیستند پرداخت.

منبع

 

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار