سامسونگ از گوشی اقتصادی گلکسی A2 Core رونمایی کرد

d4e18cbaa712236975c6d7c564c83577
زمان مطالعه: 1 دقیقه

کمپانی سامسونگ در کنار تمرکزی که بر روی طراحی و تولید گوشی‌های بالارده و به نوعی پرچم‌دار، دارد. بخشی از تمرکز خود را بر روی ساخت گوشی‌های هوشمند اقتصادی معطوف کرده است تا بتواند بازارهایی مانند هند را در دست خود بگیرد. البته این کار کمپانی سامسونگ تقلیدی از سیاستی است که کمپانی هواوی آن را از خیلی وقت پیش مورد استفاده قرار داده است. کمپانی گوشی سامسونگ در همین راستا یک گوشی هوشمند اقتصادی جدید طراحی و رونمایی کرده است که A2 Core نام دارد این گوشی هوشمند اقتصادی از اندروید ۹.۰ نسخه گو برخوردار است.

درواقع می‌توان گفت که گوشی هوشمند گلکسی A2 Core جایگزینی برای گوشی هوشمند J2 Core است که اگر بخاطر داشته باشید در سال گذشته بود که توسط همین کمپانی رونمایی شد.

گوشی اقتصادی A2 Core از یک صفحه‌نمایش ۵ اینچی که از نوع LCD است همراه با رزولوشن ۵۴۰ در ۹۶۰ پیکسل برخوردار است. البته به دلیل پایین بودن گوشی‌های هوشمند اقتصادی کاملا بدیهی است که در ساخت این گوشی‌های هوشمند از قطعات خیلی باکیفیتی استفاده نشود.

چیپستی که در این گوشی اقتصادی سامسونگ مورد استفاده قرار گرفته است، چیپست ۱۴ نانومتری اگزینوس ۷۸۷۰ است که دارای ۸ هسته پردازشی است.  این گوشی با قیمت ۷۶ دلار روانه بازار خواهد شد.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار