احتمال معرفی گوشی میزو ۱۶s در ۲۳ آوریل

1582e6062248f456b563da2027c92044
زمان مطالعه: 1 دقیقه

قرار است کمپانی لنوو در تاریخ ۲۳ آوریل از پرچم‌دار جدید خود که Z6 پرو نام دارد رونمایی کند از این‌رو احتمال نیز وجود دارد که هم‌زمان با معرفی پرچم‌دار خود گوشی هوشمند میزو ۱۶s را نیز معرفی کند.

این احتمال مبنی بر اخبار و اطلاعات جدیدی است که فروشگاه جینگ دانگ در این زمینه منتشر کرده است به‌گونه‌ای که این فروشگاه به تاریخ ۲۳ آوریل برای معرفی این گوشی هوشمند اشاره کرده است.

براساس اطلاعات منتشر شده از فروشگاه جینگ دانگ، کمپانی لنوو قصد دارد کمی سبک طراحی خود را بهبود بخشد برای مثال قصد دارد نسبت نمایشگر گوشی هوشمند به بدنه آن را افزایش دهد. احتمالا گوشی هوشمند میزو ۱۶s نیز از چنین طراحی بهره برده است و از یک دوربین اصلی دوگانه و سنسور اثرانگست در زیر صفحه نمایش برخوردار است.

مطمعنا کمپانی لنوو در ساخت گوشی هوشمند میزو ۱۶s از جدیدترین و قدرتمندترین پردازنده‌ای که در بازار موجود است در آن استفاده کرده است از این‌رو شاید از چیپست اسنپدراگون ۸۵۵ در این گوشی استفاده کرده باشد چراکه ما با یک گوشی میان‌رده و معمولی روبه‌رو نیستیم و با یک پرچم‌دار روبه‌رو هستیم بنابراین این مسئله که لنوو از پردانده پردازنده قدرتمندی در این دیوایس استفاده کند بدیهی است.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار