طراحی و مشخصات نوکیا G50 5G به طور اتفاقی فاش شد

7236ed767838afdda7151577ec46d18e
زمان مطالعه: 2 دقیقه

خبر ها حاکی از آن است که تیزر تبلیغاتی گوشی میان رده و البته ارزان قیمت نوکیا G50  که مجهز به اینترنت ۵G  نیز هست به طور کاملا تصادفی در صفحه اینستاگرام نوکیا فرانسه منتشر شده است، این در حالی است که تیزر انتشار یافته به سرعت از صفحه مورد نظر حذف شد هر چند که طراحی و حتی اطلاعاتی در مورد این دستگاه فاش شد. در ادامه خبر با ما همراه شوید تا اطلاعات بیشتری را در این باب کسب کنید.

اینگونه که در پست انتشار یافته، این گوشی از برند نوکیا دارای یک باتری پر قدرت و با دوام بوده، و دارای دوربینی تقریبا با کیفیت بالا و لنز ۴۸ مگاپیکسلی است که بر روی ماژول دایره ای شکل در پنل پشتی تعبیه شده است که دو دوربین و یک فلاش LED  نیز در کنار آن قرار گرفته است. مطابق با تصاویر منتشر شده صفحه نمایش این گوشی دارای ناچ قطره ای شکل است که در بالای آن قرار گرفته و دوربین سلفی درون آن تعبیه شده است، که اطلاعاتی دقیقی در باب آن وجود ندارد.

مشخصات نوکیا G50 5G گوشی هوشمند نوکیا G50 5G به تراشه ی اسنپدراگون ۴۸۰ و شبکه ی اینترنتی ۵G  نیز مجهز می شود. از نظر فضای ذخیره سازی در دو نسخه ارائه خواهد شد. در نسخه ی اول ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی و ۴ گیگابایت رم و در نسخه دوم ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و ۴ گیگابایت رم وجود دارد. این دستگاه از سیستم عامل آندروید ۱۱ نیز پشتیبانی خواهد کرد.

در پستی که در صفحه ی اینستاگرام منتشر شده است گوشی نوکیا G50 5G  در دو رنگ‌بندی آبی و  Midnight sun  ارائه خواهد شد. این در حالی است که کاربران انتظار دارند نسخه ی دیگری از این گوشی در رنگ مشکی نیز عرضه شود. در نهایت و با تمام این اوصاف باید منتظر باشیم تا این کمپانی با قدمت و محبوب مراسم رونمایی از گوشی نوکیا G50 5G  را برگزار کند و طی آن اطلاعاتی دقیق از نرم افزار، سخت  افزار، رنگبندی و حتی قیمت در نظر گرفته شده برای آن را در اختیار کاربران قرار دهد. هر چند که تا زمان معرفی رسمی این دستگاه‌ زمان زیادی باقی نمانده است اما خبرنگاران حدس می زنند که در ۲۸ سپتامبر مصادف با ۶ مهر که زمان به نمایش گذاشته شدن فیلم (No Time to Die)  است، این گوشی نیز معرفی شود چرا که یکی از سازندگان این فیلم شرکت نوکیا موبایل است.

منبع: nokiamob

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار