نام اصلی نوکیا ۹ مشخص شد

4637ab37638d710164ac83744cef5815
زمان مطالعه: 1 دقیقه

نام اصلی نوکیا ۹ مشخص شد

شرکت اچ ام دی و نوکیا بزودی یعنی در ماه اکتبر چندین رویداد مختلف را برگزار خواهند کرد. رویدادهایی که باید به ۴ اکتبر و ۱۱ اکتبر پرداخت و برای هر یک از آنها اچ ام دی گوشی هوشمند جدیدی در نظر گرفته است.

در حالی که تاکنون شایعات پیرامون نوکیا ۷.۱ پلاس بسیار بود، حال نوبت به اطلاعاتی درباره نوکیا ۹ رسیده که نام کامل آن فاش شد. Roland Quandt به تازگی در صفحه رسمی توییتر خود، نام اصلی نوکیا ۹ را فاش کرد.

Roland Quandt می گوید نوکیا۹ با نام نوکیا ۹ Pureview معرفی خواهد خواهد شد. اسمارتفونی پرچمدار با ۵ دوربین اصلی در عقب و دو دوربین سلفی در جلو، پردازنده اسنپدراگون ۸۴۵، حافظه رم ۶ گیگابایتی، حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی یا بیشتر، باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری، سیستم عامل اندروید ۹.۰ پای، صفحه نمایش QHD+ و برخی دیگر.

اطلاعات بیشتری از نوکیا ۹ HMD در کار نیست و باید منتظر ماند تا مشخص شود فنلاندی ها چه برنامه ای در سر دارند و آیا می توان شاهد محصولی قابل توجه از برند فنلاندی بود یا خیر.

حتی پیشتر اطلاعاتی درباره نوکیا ۷.۱ پلاس میان رده نیز منتشر شده و این طور که پیداست فنلاندی ها اواخر سال برنامه های بزرگی در سر دارند.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار