نوکیا ۸ پرو با مشخصات بزرگ و قیمت مطلوب همراه است

2c08bf431f5693de7c6f8b3d546d3a53
زمان مطالعه: 1 دقیقه

نوکیا ۸ پرو با مشخصات بزرگ و قیمت مطلوب همراه است

شرکت نوکیا در MWC 2018 چندین تلفن هوشمند جدید چون نوکیا ۸ سیروکو، نوکیا ۷ پلاس، نوکیا ۶ ۲۰۱۸ و نوکیا ۱ را معرفی کرد که همگی مورد تحسین تماشاگران قرار گرفتند و گوشی های هوشمند قابل توجهی بودند. اما متاسفانه خبری از رونمایی پرچمداری به نام نوکیا ۹ نبود و انتظار می رفت فنلاندی ها اشاره ای به این گوشی هوشمند پرچمدار داشته باشند.

گفته می شود نوکیا قصد داشته در اواسط ۲۰۱۸ این پرچمدار را همانند نوکیا ۸ معرفی کند. اسمارتفونی که طراحی مدرن و رده بالایی داشته و از نمایشگر بی حاشیه منحنی بهره می برد. به تازگی جزئیات جدیدی مربوط به این گوشی هوشمند منتشر شده که آن را به اسمارتفونی قابل تبدیل می کند. گذشته از نوکیا ۹ شرکت فنلانید می خواهد یک پرچمدار دیگر را به نام نوکیا ۸ پرو نیز معرفی کند. محصولی که دست کمی از نوکیا ۹ نداشته و در طراحی و مشخصات بسیار قابل توجه است. تاکنون برخی شایعات پیرامون این مدل منتشر شد و حال نوبت به اطلاعات بیشتر رسید.

به تازگی جزئیات سخت افزاری این گوشی هوشمند نوکیا فاش شده که دست کمی از نوکیا ۹ ندارد. براساس اطلاعات افشا شده از نوکیا ۸ پرو شرکت فنلاندی ویژگی های بزرگی برای این محصول در نظر گرفته که باید به لیست زیر اشاره کرد:

  • صفحه نمایش ۶.۰ اینچی FHD+ با نسبت تصویر ۱۸:۹
  • پردازنده هشت هسته ای اسنپدراگون ۸۴۵ با تراشه گرافیکی آدرنو ۶۳۰
  • باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری با فناوری شارژ سریع
  • حافظه رم ۶ یا ۸ گیگابایتی، حافظه داخلی ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایتی
  • سیستم عامل اندروید ۸.۱ اوریو
  • دوربین اصلی دوگانه ۱۶ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی

با چنین مشخصاتی می توان تلفن هوشمند جدید نوکیا را در کنار نوکیا ۹ دو پرچمدار بسیار قدرتمند دانست که سایر برندها را هدف قرار گرفتند و احتمال موفقیت آنها نیز احتمالا قابل توجه خواهد بود. جزئیات بیشتری در کار نیست و باید تا اواسط سال ۲۰۱۸ منتظر ماند و نمی توان به شایعات پرداخت.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار