گارانتی کاوش تیم

2fe180d725dd63d7cc2d91896b73929b
زمان مطالعه: 3 دقیقه

گارانتی کاوش تیم با پشتیبانی از تعداد زیادی محصول، نوید یک خرید خوب را می دهد. خرید محصولات برقی به خصوص محصولات دیجیتال نیازمند بررسی موارد بسیاری است. یکی از مهم‌ترین مواردی که باید در طی خرید هر یک از محصولات دیجیتال به آن توجه نمود، گارانتی و خدمات پس از فروش کالا است.

کالاهای الکترونیکی ممکن است به هر دلیل غیر قابل پیشبینی‌ای دچار مشکل شوند، بسیاری از این مشکلات و عیوب ناشی از نواقصی در مرحله ساخت کارخانه‌ای بوده و خریدار موجب برزو آن‌ها نشده باشد. گارانتی به مشتریان این اطمینان را می‌دهد تا در صورت بروز هرگونه مشکل و آسیب به آن‌ها در تعمیر دستگاه مربوطه کمک کرده و یا در صورت نقص کلی آن را تعویض نماید.

این گونه خدمات معمولا دریافت هزینه‌ای از جانب مشتری نداشته و شرکت گارانتی کنند تا مدت زمان مشخصی دستگاه را به صورت رایگان تعمیر می‌کند. در بازار محصولات دیجیتال ایران شرکت‌‌های متعددی در زمینه ارائه خدمات پس از فروش و گارانتی فعالیت دارند. شرکت کاوش تیم یکی از شرکت‌های رسمی عرضه گارانتی در ایران است که با پشتیبانی محصولات ۱۶ برند در این رسته سرآمد است.

سابقه کاوش تیم در ارائه گارانتی

شرکت ایرانیان قائم همراه با نام تجاری کاوش تیم یکی از معتبرترین شرکت‌های ارائه دهنده خدمات گارانتی و تعمیرات تخصصی موبایل است. این شرکت در طی چندین دهه سابقه خود در بازار محصولات دیجیتال در بخش‌های مختلفی فعالیت کرده است. کاوش تیم نماینده رسمی ۱۶ برند موبایل است و خود نیز تولیدکننده یک برند موبایل ایرانی با نام OROD است. کاوش تیم در زمینه آموزش آکادمیک تعمیرات تلفن همراه هوشمند نیز فعالیت داشته و علاوه بر دارا بودن کارشناسان متخصص در بخش تعمیرات خود، کارشناسان ماهر بسیاری را نیز آموزش داده است

شرکت‌های طرف قرارداد با گارانتی کاوش تیم

کاوش تیم علاوه بر ارائه خدمات پس از فروش تولیدات خود، ارائه خدمات گارانتی و تعمیر محصولات ۱۶ برند دیگر را نیز بر عهده دارد. برندهایی مانند سامسونگ، اپل، نوکیا، هواووی، دوگی (doogee)، آنر، پیرکاردین، شیائومی، ایسوس، کنزیندا (kenxinda)، اوپو، لنوو، کترپیلار و ریجر(raggear)  از برندهایی هستند که عمده محصولات آن‌ها توسط کاوش تیم پشتیبانی شده و دارای خدمات گارانتی است.

گارانتی کاوش تیم

شرایط گارانتی کاوش تیم

شرایط گارانتی شرکت کاوش تیم به صورت عمومی برای تمامی محصولات تحت پشتیبانی این شرکت یکسان و به شرح زیر است:

  1. تاریخ شروع گارانتی بر اساس تاریخ روشن کردن دستگاه و بر مبنای اطلاعات سایت همتا است.(حداکثر ۳ ماه پس از شروع کارت گارانتی)
  2. مدت زمان بررسی دستگاه معیوب توسط کارشناسان کاوش تیم، بستگی به ایراد و مشکل دستگاه سه تا ده روز کاری است.
  3. در صورتی که مدت زمان تعمیر دستگاه بیش از ۷ روز باشد یک موبایل به صورت امانی به مشتری قرض داده خواهد شد.
  4. رفع هرگونه ایراد که خارج از شرایط گارانتی باشد بر عهده کاوش تیم نبوده و پرداخت هزینه آن مربوط به مشتری است. در این صورت کاوش تیم دستگاه مربوطه را به مدت زمان یک ماه ضمانت می‌کند.
  5. به منظور انجام کارهای مربوط به گارانتی، مشتری می‌بایست هنگام مراجعه به شعب کاوش تیم کارت گارانتی، فاکتور سربرگ دار، کارتن دستگاه و کپی کارت ملی خود را همره داشته باشد.
  6. تمامی ایرادهای ظاهری دستگاه مشمول گارانتی نبوده مگر آن که در تولید دستگاه این مشکل به وجود آمده باشد.
  7. کاوش تیم هیچ ضمانتی برای حفظ اطلاعات موجود بر روی دستگاه به مشتریان نمی‌دهد.

*تمامی دستگاه‌های موبایل در گارانتی کاوش تیم دارای ضمانت ۱۸ ماهه هستند. همچنین تجهیزاتی مانند گلس نیز دارای ضمانتی یکساله است. کاوش تیم برای تمامی محصولات خود  به مدت ۵ سال خدمات گارانتی در نظر گرفته است که شامل تامین قطعات دستگاه در مدت زمانی ذکر شده است.

ویژگی و مزایا گارانتی کاوش تیم

گارانتی کاوش تیم نسبت به بسیاری دیگر از شرکت‌های گارانتی کننده موبایل مزایای بیشتری دارد. این شرکت با استفاده از تکنولوژی روز دنیا و به کارگیری بهترین کارشناسان تعمیر موبایل، خدمات پس از فروش مطمئنی را برای مشتریان خود فراهم می‌کند. تسهیلات ویژه گارانتی کاوش تیم را می‌توان به صورت زیر شرح داد:

+ ضمانت تعمیرهای خارج از شرایط گارانتی 

+ ارائه دستگاه موبایل جایگرین تا زمان تعمیر دستگاه مشتری

+ تعداد بالای برندهای پشتیبانی شده توسط این شرکت اشاره کرد.

لطفا برای برقراری تماس با شرکت کاوش تیم، از طرق زیر اقدام فرمائید: 

تلفن تماس با مرکز پاسخگویی : ۶۴۶۸

آدرس شرکت: تهران، خیابان حافظ، بعد از تقاطع جمهوری، روبه‌روی ساختمان بورس، کوچه سیمی، پلاک ۳۷

 

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار