انتشار تصویر رندر شده جدید از نوکیا ۹

a9e157dd122d920448fc3bfc51001a16
زمان مطالعه: 1 دقیقه

انتشار تصویر رندر شده جدید از نوکیا ۹

شرکت نوکیا در MWC 2018 چندین تلفن هوشمند جدید چون نوکیا ۸ سیروکو، نوکیا ۷ پلاس، نوکیا ۶ ۲۰۱۸ و نوکیا ۱ را معرفی کرد که همگی مورد تحسین تماشاگران قرار گرفتند و گوشی های هوشمند قابل توجهی بودند. اما متاسفانه خبری از رونمایی پرچمداری به نام نوکیا ۹ نبود و انتظار می رفت فنلاندی ها اشاره ای به این گوشی هوشمند پرچمدار داشته باشند.

گفته می شود نوکیا قصد داشته در اواخر ۲۰۱۸ این پرچمدار را همانند نوکیا ۸ معرفی کند. اسمارتفونی که طراحی مدرن و رده بالایی داشته و از نمایشگر بی حاشیه منحنی بهره می برد. به تازگی تصویر رندر شده جدیدی منتشر شده که نشان می دهد این اسمارتفون دارای صفحه نمایش منحنی و بی حاشیه در کنار دوربین دوگانه عمودیست.

پیشتر گزارش شده نوکیا ۹ به فناوری سنسور اثرانگشت زیر نمایشگر مجهز است. اگر این خبر صحت داشته باشد اولین محصول فنلاندی ها خواهد بود که چنین فناوری را به همراه دارد. البته نخستین بار ویوو در گوشی هوشمند X21 چنین فناوری به کار گرفته و نام خود را به ثبت رساند. حال نوبت دیگر شرکت های فعال صنعت بوده که به ترتیب فناوری موردبحث را در محصول خود به کار گیرند و موردتوجه قرار گیرند.

از مشخصات شایعه شده نوکیا ۹ باید به صفحه نمایش ۵.۵ اینچی QHD با نسبت تصویر ۱۸:۹، حافظه رم ۶ گیگابایتی، باتری ۳۵۰۰ میلی آمپری، سیستم عامل اندروید ۸.۰ اوریو، پردازنده اسنپدراگون ۸۴۵، حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی، دوربین اصلی دوگانه ۱۲ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی و برخی دیگر اشاره داشت.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار