نوکیا ۸.۱ معرفی شد

d8d953464a8b45a3c2f74cef611402af
زمان مطالعه: 1 دقیقه

شرکت نوکیا در تلاش است تا گوشی های هوشمند اندرویدی خود را متنوع تر از قبل سازد. اسمارتفون هایی که طراحی همانند گوشی های هوشمند نسل جدید داشته و چیزی دست کم نخواهند داشت. به تازگی این برند فنلاندی از نوکیا ۸.۱ به عنوان نسخه بین المللی نوکیا X7  رونمایی کرد.

نوکیا ۸.۱ در طراحی به صفحه نمایش ناچ، دوربین اصلی دوگانه عمودی با فلاش LED در کنار آن و سنسور اثرانگشتی در بخش عقب مجهز است. در سوی دیگر جزئیات سخت افزاری نوکیا ۸.۱ اسمارتفون میان رده برجسته ای را نشان داده و این گوشی هوشمند را منحصربفرد جلوه می دهد.

از مشخصات اصلی نوکیا ۸.۱ باید به صفحه نمایش ۶.۱۸ اینچی  Full HD+ با نسبت تصویر ۱۸.۷:۹ ، پردازنده هشت هسته ای اسنپدراگون ۷۱۰ با فرکانس ۲.۲ گیگاهرتزی و تراشه گرافیکی Adreno 616، حافظه رم ۴ گیگابایتی، حافظه داخلی ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایتی با قابلیت ارتقا، پشتیبانی از دو سیم کارت همزمان، دوربین اصلی دوگانه ۱۲ و ۱۳ مگاپیکسلی ، دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی، باتری ۳۵۰۰ میلی آمپری و برخی دیگر اشاره کرد.

نوکیا ۸.۱ همچنین از شبکه Dual 4G VoLTE، وای فای ۸۰۲.۱۱ ac پشتیبانی کرده و شامل بلوتوث ۵.۰ و پورت USB-C می شود. به گفته HMD نوکیا ۸.۱ با قیمت پایه ۴۰۵ و نهایی ۴۰۵ دلار از ۲۰ دسامبر در رنگ نقره ای، بنفش تیره و آبی تیره روانه بازار می شود.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار