رونمایی فنلاندی ها از نوکیا ۵.۱

e63eff66a4f7e242418e4855aa1f1cfb
زمان مطالعه: 1 دقیقه

رونمایی فنلاندی ها از نوکیا ۵.۱

شرکت اچ ام دی همانطور که انتظار داشتیم به تازگی چندین اسمارتفون جدید خود را به نام های نوکیا ۳.۱، ۵.۱ و ۲.۱ رونمایی کرد. هر یک از این گوشی های هوشمند با مشخصات و طراحی مختلفی همراه هستند و با قیمت متفاوتی به فروش می رسند.

در این بین باید به مدل نوکیا ۵.۱ میان رده اشاره کرد. اسمارتفونی میانی که نسبت به نوکیا ۲.۱ و نوکیا ۳.۱ گوشی هوشمند قدرتمندتر به شمار می رود. نوکیا ۵.۱ به صفحه نمایش ۵.۵ اینچی FHD+ 2.5D با رزولوشن ۲۱۶۰*۱۰۸۰ پیکسلی با نسبت تصویر ۱۸:۹ مجهز شده که می تواند وضوح خوبی به نمایش بگذارد. در کنار این پنل از پردازنده هشت هسته ای Helio P18 مدیاتک با فرکانس ۲.۰ گیگاهرتزی و تراشه گرافیکی مالی بهره گرفته شده است.

حافظه رم ۲ یا ۳ گیگابایتی، حافظه داخلی ۳۲ یا ۱۶ گیگابایتی، سیستم عامل اندروید ۸.۱ اوریو، پشتیبانی از دو سیم کارت همزمان، دوربین اصلی ۱۶  مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی و باتری ۳۰۰۰ میلی آمپری، از ویژگی های کلی این گوشی هوشمند است.

در دیگر مشخصات باید به جک ۳.۵ میلیمتری هدفون، رادیو اف ام، ابعاد ۱۵۱*۷۰*۸.۲۷ میلیمتری، پشتیبانی از شبکه ۴G VoLTE، وای فای ۸۰۲.۱۱ a/b/g/n، بلوتوث ۴.۲ LE و GPSپرداخت.

گذشته از آن نوکیا ۵.۱ دارای طراحی بروزرسانی شده در مقایسه با نسل پیشین خود است به شکلی که نوکیا سعی کرده نمایشگر بی حاشیه تری با نسبت تصویر ۱۸:۹ بهره گیرد که موجب بهبود طراحی ظاهری گوشی هوشمندی چون نوکیا ۵.۱ می شود. گزینه های رنگی این محصول آبی، خاکستری، مشکی و سفید است و قیمتی ۲۱۸ دلاری برای آن در نظر گرفته شده است.

نوکیا قصد داشته نوکیا ۵.۱ را در جولای سال ۲۰۱۸ روانه بازار کند. البته نوکیا ۳.۱ به عنوان یک گوشی هوشمند اقتصادی در ژوئن به فروش می رسد و این بدان معناست که حتی تاریخ عرضه محصول جدید نوکیا نیز متفاوت است. برای کسب جزئیات بیشتر به وبسایت شرکت فنلاندی مراجعه کنید.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار