لنوو اولین گوشی ۵G خود را به طور رسمی معرفی می‌کند

7eca2f759d6f8049f8efdadd8deb1471
زمان مطالعه: 1 دقیقه

در حال حاضر اغلب شرکت های گوشی سازی دنیا دارای یک دستگاه با قابلیت اینترنت ۵G هستند و حالا لنوو نیز به جمع این شرکت ها خواهد پیوست. لنوو Z6 Pro یکی از پرچم داران قدرتمند این شرکت به شمار می‌رود که درست دو ماه پیش شاهد معرفی آن توسط این شرکت بودیم. Z6 Pro از یک رم ۱۲ گیگابایتی در کنار تراشه اسنپدراگون ۸۵۵ بهره می‌برد و یکی از مهم ترین قابلیت های آن پشتیبانی از دوربین چهارگانه بود.

امروز این شرکت در کنگره‌ی جهانی موبایل شانگهای پرده از این دستگاه در نسخه‌ی جدیدی برداشت که ادعا می‌شود از اینترنت ۵G پشتیبانی می‌کند. بنابراین ما امروز شاهد معرفی اولین گوشی ۵G لنوو هستیم که به آن لنوو Z6 Pro 5G می‌گویند. شرکت لنوو این دستگاه را از نظر سخت افزاری تغییر زیادی نداده است اما از آنجا که این گوشی قرار است اینترنت نسل ۵G را پشتیبانی کند لنوو در آن مودم  X50 کوالکام جایگزین کرده است.

blank

بر اساس اطلاعات موجود تفاوت دیگری بین این دستگاه با نسخه‌ی معمولی آن وجود ندارد. اگر به تصویر بالا هم نگاه کنید متوجه خواهید شد که در طراحی این دو دستگاه نیز تفاوتی وجود ندارد. البته ناگفته نماند پنل پشتی نسخه‌ی جدید Z6 Pro دارای یک پنل شفاف است و به نظر می‌رسد که شما می‌توانید سخت افزار زیرین آن را مشاهده کنید. البته این موضوع هنوز تایید نشده است و ممکن است مانند شیائومی می ۸ اکسپلورر این فقط یک برچسب برای القای آن باشد.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار