سری ریلمی ۹ پرو در ۲۷ بهمن‌ماه به طور رسمی معرفی می‌شود

21b70e6df8a772d8aeb95105fb6be501
زمان مطالعه: 1 دقیقه

در ماه گذشته شاهد عرضه گوشی ریلمی ۹i بودیم. حالا شرکت ریلمی به طور رسمی تایید کرده است که از دو گوشی سری ریلمی ۹ پرو خود در تاریخ ۱۶ فوریه (۲۷ بهمن‌ماه) رونمایی خواهد کرد. رویداد معرفی این گوشی‌ها در ساعت ۱۱:۳۰ صبح به‌وقت ایران برگزار می‌شود و از طریق صفحه رسمی ریلمی در یوتیوب و فیس‌بوک می‌توانید آن را مشاهده کنید.

ازآنجایی‌که ریلمی در پوستر تبلیغاتی خود از کلمه (سری) استفاده کرده است، انتظار داریم این شرکت دو گوشی realme 9 Pro و realme 9 Pro Plus را در این رویداد معرفی کند. البته ریلمی قبلا اعلام کرده بود که realme 9 Pro Plus را معرفی خواهد کرد.

گوشی ریلمی نوت 9 پرو

گوشی ریلمی نوت ۹ پرو

مشخصات گوشی ریلمی ۹ پرو پلاس

شرکت ریلمی برخی از مشخصات ظاهری و سخت‌افزاری گوشی realme 9 Pro Plus را مشخص کرده است. این گوشی از تراشه‌ی G5 920 Dimensity قدرت می‌گیرد. نمایشگر گوشی از نوع AMOLED است که حسگر اثر انگشت نیز در نیز این نمایشگر قرار گرفته است. وجود سنسور ضربان قلب و دوربین سه‌گانه، از دیگر قابلیت‌های این گوشی است. دوربین اصلی این گوشی از سنسور ۵۰ مگاپیکسلی سونی IMX766  به همراه لرزش‌گیر اپتیکال استفاده می‌کند.

گوشی ریلمی ۹ پرو پلاس در دورنگ سبز و آبی عرضه می‌شود که در رنگ آبی، قاب پشتی با قابلیت تعویض رنگ وجود دارد. این تغییر رنگ بدین صورت است که هنگام تابش نور خورشید، رنگ قاب از آبی کم‌رنگ به قرمز تغییر می‌کند. لازم به ذکر است که realme 9 Pro Plus اولین گوشی نیست که چنین قابلیتی را دارد، چرا که آن را در ویوو V23 پرو نیز دیده بودیم.

همان‌طور که ذکر شد، گوشی ریلمی ۹ پرو نیز در رویداد ۱۶ فوریه رونمایی خواهد شد. این گوشی دارای تراشه Snapdragon 695 5G، دوربین سه‌گانه با دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، نمایشگر سوپر امولد و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپری است. البته اطلاعات این گوشی در حد شایعه است و ریلمی هنوز به‌صورت رسمی آن را تایید نکرده است.

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار