بررسی ال جی V20

a886820b972ff1d1a86ec793d288a33a
زمان مطالعه: 2 دقیقه

شرکت ال جی اخیرا تلفن هوشمند پرچمدار جدیدی را به نام  V20 معرفی کرد که در طراحی شباهتی به سایر مدل های سری G داشته و در مشخصات نیز دست کمی از این سری ندارد.  V20 عضوی از خانواده سریبوده که همیشه با فروش بالایی رو به رو هستند و به برند قابل توجهی برای LG تبدیل شدند. هر سال مدل جدیدی از G معرفی می شود و گوشی هوشمند  V20 نیز به عنوان جدیدترین عضو خانواده ال جی با طراحی باکیفیت رونمایی شد. ویژگی های قابل توجهی برای این گوشی هوشمند ال جی در نظر گرفته شده که تجربه کاربری جالبی را برای افراد فراهم می آورد. بنابراین اگر به دنبال گوشی هوشمندی در عین حال کارآمد اما پرچمدار هستید می توانید روی  V20حساب ویژه ای باز کنید. اما برای آشنایی بیشتر این مطلب را دنبال کنید:

طراحی

در طراحی ال جی سعی کرده از G5 الگوبرداری کند از این رو در نگاه نخست می توانید این گوشی هوشمند را در عقب با آنها اشتباه گیرید. گذشته از آن سخت افزار چشمگیری نیز در نظر گرفته شده تا تنها طراحی نباشد. ابعادی ۱۵۹*۷۸*۷.۶ میلیمتری و وزن ۱۷۴ گرمی این گوشی هوشمند را با ابعادی مناسب و وزن مطلوب محسوب می کند. طراحی آن بیشتر باکیفیتی بوده و اگر به قیمت آن توجه کنید در نگاه نخست مشخص است V20 گوشی هوشمند پرچمدار است. LG سعی کرده این گوشی هوشمند را برای رقابت با سایر پرچمداری چون گلکسی نوت سامسونگ و برخی دیگر آماده سازد و به نظر می‌رسد تاحدودی توانست موفق شود.

صفحه نمایش

ال جی در این گوشی هوشمند خود از صفحه نمایش ۵.۷  اینچی با نسبت تصویر ۱۶:۹ و رزولوشن ۱۴۴۰x2560 پیکسلی IPS LCD بهره گرفته که نسبت صفحه نمایش به بدنه ۷۲ درصدی بوده و می توان وضوح بالایی را شاهد بود. گذشته از آن تراکم صفحه نمایش ۵۱۳ppi عمق رنگ بالایی را به نمایش درمی آورد و اجازه خواهد داد تا  V20  در بخش صفحه نمایش چشمگیر باشد. بنابراین باید در بخش نمایشگر محصول شرکت ال جی را یک پرچمدار واقعی دانست که انتظارات را برآورده می سازد.

سخت افزار

همانطور که گفته شد  V20  یک پرچمدار است از این رو LG پردازنده هشت هسته ای اسنپدراگون ۸۲۰ را در کنار تراشه گرافیکی آدرنو ۵۳۰ بهره گرفته است. حافظه رم ۴ گیگابایتی، حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی در کنار اسلات کارت میکرو اس دی اجازه خواهد داد تا  V20  گوشی هوشمند پرچمدار  باشد که می تواند قدرت بالایی در پردازش و اجرای برنامه های مختلف داشته باشد. پشتیبانی از دو سیم کارت همزمان، سیستم عامل اندروید ۷.۰ نوقا و برخی دیگر لیست مشخصات این گوشی هوشمند را تکمیل ساخته است.

دوربین

در بخش دوربین هوآوی سعی کرده مشخصات قابلی را در نظر گیرد  V20 را به گوشی هوشمند پرچمدار تبدیل کند. از این رو به استفاده دوربین اصلی ۱۶  مگاپیکسلی و ۸ مگاپیکسلی دوگانه و دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی پرداخت. مدل اصلی می تواند تصویربرداری ۲ کی داشته و مدل جلو نیز می‌تواند کیفیت تصویربرداری ۱۰۸۰ پیکسلی داشته باشد. با چنین مشخصه های تصویربرداری  V20 می تواند همچون یک دستگاه تصویربرداری برای به ثبت رساندن تصاویر باشد.

باتری

V20 ال جی همچون بیشتر گوشی های هوشمند ال جی به باتری ۳۲۰۰ میلی آمپری مجهز است که می تواند ۴۵۰ ساعت را در حالت آماده به کار و  ۲۰ ساعت را در حالت مکالمه مداوم قرار گیرد. با چنین باتری کاربران تلفن هوشمند پریمیومی  V20  موفق می شوند تا ساعت ها به استفاده از این اسمارتفون باکیفیت پرداخته و از کار با آن لذت برد.

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار