نوکیا ۲.۱ رونمایی شد

32349db191bf599a0221843217a3666b
زمان مطالعه: 1 دقیقه

نوکیا ۲.۱ رونمایی شد

شرکت HMD همانطور که انتظار می رفت به تازگی چندین اسمارتفون جدید خود را به نام های نوکیا ۳.۱، ۵.۱ و ۲.۱ رونمایی کرد. هر یک از این گوشی های هوشمند با مشخصات و طراحی مختلفی همراه هستند و با قیمت متفاوتی به فروش می رسند.

در این بین باید به مدل نوکیا ۲.۱ میان رده اشاره کرد. اسمارتفونی میانی که نسبت به نوکیا ۳.۱ و نوکیا ۵.۱ گوشی هوشمند ضعیف تر به شمار می رود. نوکیا ۲.۱ به صفحه نمایش ۵.۵ اینچی HD 2.5D با رزولوشن ۷۲۰*۱۲۸۰ پیکسلی با نسبت تصویر ۱۶:۹ مجهز شده که می تواند وضوح خوبی به نمایش بگذارد. در کنار این پنل از پردازنده چهار هسته ای اسنپدراگون ۴۲۵ کوالکام با فرکانس ۱.۴ گیگاهرتزی و تراشه گرافیکی آدرنو ۳۰۸ بهره گرفته شده است.

حافظه رم ۱ گیگابایتی، حافظه داخلی ۸ گیگابایتی، سیستم عامل اندروید ۸.۱ اوریو، پشتیبانی از دو سیم کارت همزمان، دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی و باتری ۴۱۰۰ میلی آمپری، از ویژگی های کلی این گوشی هوشمند است.

در دیگر مشخصات باید به جک ۳.۵ میلیمتری هدفون، رادیو اف ام، ابعاد ۱۵۳*۷۷*۹.۳۵میلیمتری، پشتیبانی از شبکه ۴G VoLTE، وای فای ۸۰۲.۱۱ a/b/g/n، بلوتوث ۴.۲ LE و GPSپرداخت.

گذشته از آن نوکیا ۲.۱ دارای طراحی بروزرسانی شده در مقایسه با نسل پیشین خود است به شکلی که نوکیا سعی کرده نمایشگر بی حاشیه تری با نسبت تصویر ۱۶:۹ بهره گیرد که موجب بهبود طراحی ظاهری گوشی هوشمندی چون نوکیا ۲.۱ می شود. گزینه های رنگی این محصول آبی، خاکستری، مشکی و سفید است و قیمتی ۱۱۵ دلاری برای آن در نظر گرفته شده است.

نوکیا قصد داشته نوکیا ۲.۱ را در جولای سال ۲۰۱۸ روانه بازار کند. البته نوکیا ۳.۱ به عنوان یک گوشی هوشمند میان رده در ژوئن به فروش می رسد و این بدان معناست که حتی تاریخ عرضه محصول جدید نوکیا نیز متفاوت است. برای کسب جزئیات بیشتر به وبسایت شرکت فنلاندی مراجعه کنید.

شایان ذکر است که بزودی محصولات دیگری هم معرفی می شوند.

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار