تلویزیون هوشمند هدف بعدی وان پلاس

d86e75a6ab7a9af892ff593eaa020444
زمان مطالعه: 1 دقیقه

تلویزیون هوشمند هدف بعدی وان پلاس

شرکت وان پلاس یک برند چینی مطرح تولیدکننده اسمارتفون شناخته شده که در کشور خود توانسته با تولید گوشی های هوشمند برجسته خودی نشان می دهد. اما کمپانی قصد داشته بزودی محصولی متفاوت را معرفی کند.

اما به نظر رسیده وان پلاس می خواهد تنها به تولید گوشی هوشمند نپرداخته و دیگر محصولات را به سبد تولیدات خود اضافه کند. پیت لو مدیرعامل وان پلاس به تازگی در انجمن آنلاین کمپانی اطلاعات جالبی ارائه داده است. وی بیان کرد که شرکت می خواهد در بخش های دیگر نیز قدم گذارد.

هر شرکت تولیدکننده محصولات هوشمند سعی داشته برای یک خانه هوشمند دستگاه های مختلفی توسعه دهد. سامسونگ و هوآوی اخیرا اسپیکرهوشمندی را اعلام کردند و اپل و گوگل نیز در حال حاضر اسمارت اسپیکرهایی دارند. مایکروسافت و سونی نیز به تولید کنسول ایکس باکس و پلی استیشن می پردازند.

وان پلاس تصمیم داشته دیگر محصولی که به سبد تولیدات آن افزوده می شود، تلویزیون هوشمند باشد. دستگاهی که پیشتر شیائومی آن را به سبد محصولات خود افزوده و سعی کرده محصولات متنوعی را به تولید برساند. در حال حاضر مشخص نیست چه زمانی اولین تلویزیون هوشمند کمپانی معرفی می شود اما عزم جدی پیداست.

مشخص نیست چه زمانی می توان تلویزیون هوشمند جدید وان پلاس را شاهد بود و تنها باید به انتظار ادامه داد.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار