انتشار تصاویر رندر شده بیشتر از گلکسی نوت ۹

e034c6efe8471234d2f89c4db086d9a3
زمان مطالعه: 1 دقیقه

انتشار تصاویر رندر شده بیشتر از گلکسی نوت ۹

به نظر می رسد شرکت سامسونگ برخلاف سایر اسمارتفون های خود قصد داشته فبلت پرچمدار آینده گلکسی نوت ۹ را زودتر از موعد معرفی کرده و عرضه دارد. تاکنون شایعات بسیاری پیرامون این گوشی هوشمند منتشر شده که هیچ یک به تایید یا تکذیب شرکت سامسونگ نرسید.

به تازگی دسته ای تصاویر رندر شده مربوط به گلکسی نوت ۹ انتشاریافته که آن را شبیه به گلکسی نوت ۸ نشان می دهد و این طور که پیداست شرکت سامسونگ تغییرات خاصی ایجاد نخواهد کرد.

blank

این نشان می دهد سامسونگ اطمینان کاملی از رونمایی محصول جدید خود داشته و این اسمارتفون ها از پس آزمایش ها موفق بیرون آمده است. در اخباری مرتبط احتمال داده می شود که دلیل تغییر تصمیم کمپانی سامسونگ برای ارائه ندادن حسگر اثر انگشت در زیر صفحه نمایش گوشی نوت ۹ این بوده است که عملکرد آن دقت بالایی نداشته است و همچنین پر هزینه بودن اجرای چنین پتنتی نیز می تواند یکی دیگر از دلایل تغییر تصمیم کمپانی سامسونگ باشد. البته می توان گفت کمپانی سامسونگ در حال بهبود بیشتر این پتنت و فناوری برای بالا بردن دقت عملکرد آن می باشد چرا که قصد دارد علاوه بر استفاده از این فناوری در تلفن های همراه هوشمند خود از آن در سایر محصولات خود نیز استفاده کند از این رو بهبود عملکرد آن برایش مهم است و این مسئله هم می تواند یکی دیگر از دلایل تغییر تصمیم سامسونگ باشد .

blank

از مشخصه های سخت افزاری گلکسی نوت ۹ باید به صفحه نمایش ۶.۴ اینچی QHD+ اینفینیتی دیسپلی، پردازنده هشت هسته ای اسنپدراگون ۸۴۵ با تراشه گرافیکی آدرنو ۶۳۰، حافظه رم ۶ گیگابایتی، حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی، سیستم عامل اندروید ۸.۰ اوریو، دوربین اصلی دوگانه ۱۲ مگاپیکسلی با قابلیت تغییر دیافراگم لنز و دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی، باتری ۳۸۵۰ یا ۴۰۰۰ میلی آمپری و برخی دیگر اشاره داشت.

گذشته از آن نسخه دوم بیکسبی و قلم اس پن بهینه شده نیز برای این گوشی هوشمند پرچمدار در نظر گرفته شده است.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار