گوشی Galaxy J8 به همراه نمایشگر بی نهایت رسما ۲۷۶دلار اعلام شد

e6726f032ef0b8c4002779742fc6cab7
زمان مطالعه: 3 دقیقه

دیجی دو- گوشی های هوشمند Galaxy J8  و Galaxy J6 در ماه گذشته در هندوستان عرضه شدند،‌ در ماه جاری گوشی Galaxy J6 در هندوستان برای خرید در دسترس بود،‌و انتظار میروذ که Galaxy J8  نیز در ماه جاری در هند عرضه شود. از امروز گوشی Galaxy J8  در هند در دسترس قرار گرفت و شما میتوانید آن را با برچشب قیمت ۱۸,۹۹۰ RS خریداری کنید.

مشخصات فنی Galaxy J8

گوشی Galaxy J8 دارای یک بدنه از حنس پلی کربنات است. این دستگاه دارای یک نمایشگر ۶ اینچی از نوع S-AMOLED است که کیفیتی برابر با فول اچ دی پلاس دارد. طراحی بی نهایت نمایشگر به این دستگاه اجاز میدهد که دارای ابعاد غیرمعمول ۱۸.۹:۹ باشد.  Galaxy J8 دارای قلب تپنده اسنپدراگون ۴۵۰،‌یک پردازنده هشت هسته ای پر قدرت است که حداکثر سرعت کلاک آن  به ۱.۸ گیگاهرتز میرسد. شرکت سامسونگ این پردازنده را به همراه یک رم ۴ گیگی  و حافظه داخلی ۶۴ گیگی در کنار هم تعبیه کرده است. ناگفته نماند Galaxy J8 نیز مانند اکثر گوشی ها سامسونگ این امکان را به شما میدهد تا ظرفیت حافظه داخلی آن را از طریق یک کارت Micro SD افزایش دهید.

از دیگر مشخصات فنی این دستگاه میتوان به موارد زیر نیز اشاره کرد::

  • پشتبانی از قفل تشخیص چهره و حسگر اثر انگشتی پشتی
  • اجرا بر روی اندروید اوریو نسخه ۸.۱
  • واسط کاربری سامسونگ Experience
  • باتری با طرفیت ۳۵۰۰ میلی آمپر
  • پشتیبانی از اینترنت ۴G
  • پشتیبانی از GPS و A-GPS
  • بلوتوث نسخه ۵.۰
  • پشتیبانی از Bixby
  • چت ویذئویی و سامسونگ Mall ( مرکز خرید سامسونگ )

دوربین ها

بر روی پنل پشتی این دستگاه یک دوربین دوگانه تعبیه شده است که درست در وسط آن و به طور عمودی بر روی یکدیگر قرار گرفته اند. دوربین دوگانه Galaxy J8 شامل یک سنسور اصلی ۱۶ مگاپیکسلی با دیافراگم F/1.8 میباشد که درکنار آن یک سنسور ثانویه ۵ مگاپیکسلی با دیافراگم  F/1.9 نیز تعبیه شده است. درست کنار دوربین های دوگانه پشتی شما میتوانید فلش LED را مشاهده کند که قصد دارد به شما در گرفتن عکس ها در محیط های تاریک تر کمک کند. قابلیت فوکوس زنده که پیش از این در گوشی های همچون Galaxy S9, S9+ و Note 8 تعبیه شده اند در Galaxy J8 نیز وجود دارند. این ویژگی را میتوان برای گرفتن عکس های پرتره چشمگیر با تمرکز بیشتر بر روی موضوع و تار شدن پس زمینه آن استفاده کرد. در قسمت جلویی  Galaxy J8 یک دوبین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی تعبیه شده است که دیافراگن تصویر آن F/1.9 است. این دوربین قرار است کار تشخیص چهره را انجام دهد.

دسترسی و قیمت

همانطور که در ابتدا نیز گفتیم گوشی  Galaxy J8 دارای برچسب قیمت Rs. 18,990 خواهد بود،‌و در رنگ های مشکی آبی و طلایی در دسترس خواهد بود. کاربران میتوانند این دستکاه را از بازار های آفلاین و بازار های آنلاینی همچون سایت خود سامسونگ،آمازون و Flipkart خریداری کنند. شرکت سامسونگ برای خریدارانی که قبل از ۳ جولای سال جاری این دستگاه را از طریق پول نقد و یا کارت بانکی خریداری کنند حدود ۲۰۰۰ RS تخفیف خواهد داد و برای آنها یک بار تعویض رایگان نمایشگر را نوید میدهد.

دیجی دو

وب سایت اینترنتی دیجی دو عرضه کننده بهترین گوشی های روز دنیا

شما میتوانید بهترین گوشی های سامسونگ را از وب سایت ما خریداری کنید

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار