آشنایی با تبلت گلکسی تب اس ۴

bc463fbe87c90d224f065bb32684bda8
زمان مطالعه: 3 دقیقه

آشنایی با تبلت گلکسی تب اس ۴

شرکت سامسونگ اخیرا تبلت پرچمدار جدیدی را به نام  گلکسی تب اس ۴معرفی کرد که در طراحی شباهت بسیاری به مدل پیشین سری اس داشته و در مشخصات نیز  این مدل دست کمی از این سری ندارد گلکسی تب اس ۴ از  خانواده سری گلکسی تب اس بوده که همیشه با فروش بالایی رو به رو هستند و به برند قابل توجهی برای سامسونگ تبدیل شدند. هر سال مدل جدیدی از تب اس معرفی می شود و تبلت گلکسی تب اس ۴ نیز به عنوان عضو اخیر این خانواده با طراحی پریمیومی رونمایی شد. ویژگی های قابل توجهی برای این تبلت سامسونگ در نظر گرفته شده که تجربه کاربری جالبی را برای افراد فراهم می آورد. بنابراین اگر به دنبال تبلت در عین حال کارآمد اما پرچمدار هستید می توانید روی گلکسی تب اس ۴ حساب ویژه ای باز کنید. اما برای آشنایی بیشتر این مطلب را دنبال کنید:

blankطراحی

در طراحی سامسونگ سعی کرده از   گلکسی تب اس ۳الگوبرداری کند از این رو در نگاه نخست می توانید این تبلت را در بیشتر بخش ها با آنها اشتباه گیرید. گذشته از آن سخت افزار چشمگیری نیز در نظر گرفته شده تا در طراحی با مشکلی رو به رو نباشد. ابعادی ۲۴۹*۱۶۴*۷.۱ میلیمتری و وزن ۴۸۳ گرمی این تبلت را با ابعادی مناسب و وزن مطلوب محسوب می کند. طراحی آن بیشتر پریمیومی بوده و اگر به قیمت آن توجه کنید در نگاه نخست مشخص است  گلکسی تب اس ۴ تبلتپرچمدار است. سامسونگ سعی کرده این گوشی هوشمند را برای رقابت با سایر شبه پرچمداری چون میت هوآوی و برخی دیگر آماده سازد و به نظر می‌رسد تاحدودی توانست موفق شود.

صفحه نمایش

سامسونگ در این تبلت خود از پنل ۱۰.۵ اینچی با نسبت تصویر ۱۶:۱۰ و رزولوشن ۱۶۰۰×۲۵۶۰ پیکسلیSuper AMOLED بهره گرفته که نسبت صفحه نمایش به بدنه ۷۸درصدی بوده و می توان وضوح بالایی را شاهد بود. گذشته از آن تراکم صفحه نمایش ۲۸۷ppi عمق رنگ بالایی را به نمایش درمی آورد و اجازه خواهد داد تا  گلکسی تب اس ۴ دربخش صفحه نمایش چشمگیر باشد. بنابراین باید در بخش نمایشگر محصول شرکت سامسونگ را یک پرچمدار واقعی دانست که انتظارات را برآورده می سازد.

blankسخت افزار

همانطور که گفته شد  گلکسی تب اس ۴ یک پرچمدار است از این رو سامسونگ پردازنده هشت هسته ای اسنپدراگون ۸۳۵ را در کنار تراشه گرافیکی آدرنو ۵۴۰ را بهره گرفته است. حافظه رم ۴ گیگابایتی، حافظه داخلی ۶۴ تا ۲۵۶ گیگابایتی در کنار اسلات کارت میکرو اس دی اجازه خواهد داد تا گلکسی تب اس ۴ تبلت پرچمدار  باشد که می تواند قدرت بالایی در پردازش و اجرای برنامه های مختلف داشته باشد. سیستم عامل اندروید ۸.۱ اوریو و برخی دیگر لیست مشخصات این تبلت را تکمیل ساخته است.

دوربین

در بخش دوربین سامسونگ سعی کرده مشخصات قابلی را در نظر گیرد و گلکسی تب اس ۴ را به تبلت پرچمداری تبدیل کند. از این رو به استفاده دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی پرداخت. دوربین اصلی می تواند تصویربرداری ۲کی داشته و مدل جلو نیز می‌تواند کیفیت تصویربرداری ۱۰۸۰ پیکسلی ارائه دهد. با چنین مشخصه های تصویربرداری گلکسی تب اس ۴ می تواند همچون یک دستگاه تصویربرداری برای به ثبت رساندن تصاویر باشد.

باتری و قلم

گلکسی تب اس ۴ سامسونگ به باتری ۷۳۰۰ میلی آمپری مجهز است که می تواند ساعت ها آن را به کار گرفت و یک تبلت ارزشمند می باشد. با چنین باتری کاربران تبلت پریمیومی گلکسی تب اس ۴ موفق می شوند تا ساعت ها به استفاده از این تبلت باکیفیت پرداخته و از کار با آن لذت برد. یکی از نکته های جالب توجه در این تبلت قلم اس پن بوده که نسبت به قبل ارتقا چشمگیری پیدا کرده ظرافتی در عملکرد دارد.

 

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار