رونمایی ال جی از خانواده سری K

755bed2c7a534f93051b0fc3724a8a6a
زمان مطالعه: 1 دقیقه

رونمایی ال جی از خانواده سری K

شرکت ال جی اگرچه در MWC 2018 با دستی پر به میدان نیامد و تنها یک مدل پرچمدار V30S را به عنوان مدل ارتقایافته V30 با هوش مصنوعی معرفی کرده، اما در این بین دو مدل میان رده جدید نیز مشاهده شد که K8 و K10 2018 بودند. اسمارتفون هایی خوش قیمت با ویژگی های سخت افزاری قابل قبول که می تواند موردتوجه همگان قرار گیرد.

شاید ال جی در سال جاری همانند نوکیا چندین محصول برای رونمایی نداشت اما شکست های قبل موجب شد تا این کمپانی بر آن شود و تصمیم به قطع معرفی چندین مدل گرفته تا از میزان ضرر خود بکاهد. در این بین نمایشگاه MWC 2018 را با سه مدل گوشی هوشمند جدید سپری کرده است.

حتی قرار بود پرچمدار جدید G7 را رونمایی کند اما تصمیم گرفته شد که در رویداد جداگانه ماه مارس ال جی شاهد رونمایی از این نسل گوشی هوشمند رده بالا سری G باشیم. محصولات جدید سری K ال جی به سیستم عامل اندروید ۸.۰ اوریو مجهز هستند اما ال جی اعلام کرده در هنگام عرضه با اندروید نوقا به فروش می رسد و بزودی نیز اوریو را دریافت می کنند.

ال جیمتاسفانه ال جی در انتشار بروزرسان اوریو کمی کند بوده و طی مدت زمان گذشته تعداد کمی از گوشی های هوشمند خود را بروزرسانی نمود. به هر حال K10 و K8 از صفحه نمایش ۷۲۰ پیکسلی بهره می برند که کیفیت مناسبی در اختیار قرار نمی دهند.

دوربین اصلی K10 از نوع ۱۳ مگاپیکسلی و K8 از نوع ۸ مگاپیکسلی می باشد. دوربین سلفی آنها نیز ۵ مگاپیکسلی بوده و کیفیت مطلوبی با توجه به قیمتشان ارائه می دهند. با وجود صفحه نمایشی ۱۸:۹ در هر دو مدل نمی توان کیفیت خوبی را در پنل جلو مشاهده کرد اما پنل عقب مطلوب به نظر می رسد.

ال جی حتی همانند آلکاتل پنل FHD با پورت USB-C به کار نگرفته و این ناامید کننده است. متاسفانه به قیمت و تاریخ عرضه دو اسمارتفون اشاره نشده است.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار