پورت USB-C در آیفون های ۲۰۱۹

83e74e7970e7cbdaeb0d81808170122c
زمان مطالعه: 1 دقیقه

شرکت اپل درصدد است تا هر سال نسخه جدیدی از آیفون را معرفی کرده و دردسترس قرار دهد. سال ۲۰۱۸ شاهد رونمایی سه مدل آیفون بودیم و این داستان در سال های آینده نیز ادامه خواهد داشت.

پیشتر گزارش شد این برند کوپرتینویی پیشتر ثبت اختراعی داشته که نشان می دهد در سال ۲۰۱۹ آیفون ها با تاچ و فیس آیدی بروزرسانی شده همراه هستند. ویژگی که تجربه کاربری بهتری رقم می زند و افراد می توانند شاهد اسمارتفونی با سطح امنیتی بالا باشند. تاچ آیدی و فیس آیدی دو قابلیتی هستند که در سال های اخیر اپل آنها را در محصولاتش اعمال کرده و به دنبال آن شرکت های دیگر نیز تصمیم گرفتند با الهام از اپل چنین ویژگی را به کار گیرند.

باتوجه به ثبت اختراع صورت گرفته توسط اپل، مهندسان کوپرتینو روی فناوری تاچ آیدی یکپارچه با صفحه نمایش مشغول کار هستند و احتمالا در سال آینده این شرکت آنها را به کار می گیرد. این دومین باریست که گزارشی پیرامون نسخه بروزرسانی شده تاچ آیدی و فیس آیدی برای سال ۲۰۱۹ منتشر می شود. اپل می خواهد در سال آینده همچون سال جاری سه مدل آیفون رونمایی کند که دو مدل از مشخصات بهتر و بدنه باکیفیت تر و دیگری یک مدل اقتصادی محسوب می شود.

حال گزارش جدیدی می گوید اپل می خواهد پورت USB-C را در آیفون های ۲۰۱۹ قرار دهد. این طور که پیداست برند مذکور قصد دارد مدلی با ویژگی های مشابه آیپدهای پرو ۲۰۱۸ در این مدل تعبیه کند. تاکنون شایعات بسیاری آیفون های جدید منتشر شده اما هیچ یک را نمی توان دقیق و کامل دانست.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار