آیا میخواهید از آیفون به اندروید مهاجرت کنید؟

c085ed6ef09e3aa86be9932e4ba07555
زمان مطالعه: 4 دقیقه

اگر قصد دارید از آِیفون به گوشی های پرطرفدار اندروید مهاجرت کنید پس با ما تا آخر این مقاله همراه باشید.تا به شما بگیم که چی نیاز دارید….

انتقال از گوشی های آیفون به اندروید میتواند کمی دلهره آور باشد.اما اگر با گوشی های تجاری پیکسل ۲ یا گلکسی s8 آشنا باشد،اینکار میتواند نه تنها دلهره آور نباشد، بلکه هیجان آور نیز باشد.

اگر تا به الان با هیچ گوشی اندرویدی کار نکرده اید،چند نکته کوتاه وجود داره که بهتره بدونید قبل از عوض کردن پلتفرم خودتون.

کوچ کردن میتونه سخت و گیج کننده باشه

کوچ کردن از آیفون به پلتفرم اندروید به اندازه آپدیت کردن گوشی های آیفون از آیفون ۷ به آیفون ایکس میتونه گیج کننده باشه. یا مثل این میمونه که بخوایم از سیستم عامل مایکروسافت کوچ کنیم  به سیستم عامل مک (البته نه به این شدت). چون که درمورد گوشی ها کارکرد های عمومی یکسان هستند. درواقع کوچ کردن در گوشی ها به سختی کوچ کردن در یک سیستم عامل نیست!

درمورد گوشی های اندروید این عقیده که همه شبیه هم هستند خیلی هم صادق نیست، درواقع تمام گوشی های اندروید ایده آل نیستند. گوشی های اندروید فقط در سیستم عامل خود مشترک هستند. بدین معنی که شما در استفاده از گوشی های تولیده شده توسط شرکت های مختلف تجربیات شخصی مختلفی خواهید داشت.

نتیجه این که درسته تمام اندروید ها در یک سطح اساسی عمل میکنند. اما تفاوت های ظریفی وجود دارد که آنهارا از هم جدا میکند. اما این موضوع در آیفون وجود ندارد، چون یک شرکت تولید کننده دارد.

خبری از سرویس iMessage نیست!!

در آیفون سرویسی وجود داره به اسم iMessage که وقتی که شما از یک آیفون به یک آیفون دیگر پیام میفرستید. هردو آیفون وقتی به اینترنت وصل بشید از طریق  iMessage باهم ارتباط برقرار میکنن. این سرویس با سرویس پیام کوتاه (اس ام اس ) متفاوته، وقتی شما این سرویس رو که روی گوشیتون فعال بوده خاموش میکنید. پیام ها همچنان در این سرویس هدایت میشن (فضای ابری). پس اگر بخواهید به اندروید کوچ کنید هیچ یک از این پیام ها را دریافت نخواهید کرد!

خرید مجدد برنامه های خریداری شده در آیفون

اگر شما یک برنامه را در آیفون خریداری کرده باشید. دیگر قادر به استفاده ازآن نخواهی بود، به این معنا که باید آن را دوباره از  Google Play Store اندروید خریداری، و نصب کنید(اگر شما در اندروید به آن نیاز دارید).

فروشگاه های Google Play Store  و App Store دو نهاد متفاوت هستند، که شامل برنامه های میباشند که برای سیستم عامل های مختلف ساخته شده اند. از این گذشته حتی ممکن است شما برنامه هایی لازم داشته باشید که حتی در اندروید قابل دسترسی نباشند.

ممکن است نیاز داشته باشد که زندگی خود را دوباره همگام سازی کنید

گر شما تمام مخاطبین خود، رویدادهای تقویم، عکس ها، اسناد و موارد دیگر را با سامانه ابری گوگل همگام سازی کرده و همه چیز را بر روی آی فون خود داشته باشید، احتمالا باید همه چیز را در تلفن اندروید خود همگام سازی کنید. این کار در اندروید هم قابل دسترسی و انجام است و شما مجبور نیستید که تمام اطلاعات را جابجا کنید(فقط کافیه دوباره همگام سازی کنید).

کوچ از آیفون به سامسونگ

شما برای انتقال اطلاعات خود از ایفون به سامسونگ نیاز به یک کلاینت هستید، تا بتوانید اطلاعات آی فون خود را به گوشی جدید سامسونگ انتقال دهید. اساسا همانند انتقال فایلها در کامپیوتر شما است، اما با اتصال گوشی اندرویدخود به رایانه، میتوانید همه چیز را به تلفن خود منتقل کنید.

برای دانلودنرم افزار انتقال از آیفون به سامسونگ کلیک کنید

آموزش طریقه جابجایی از آیفون به سامسونگ

انتقال به گوشی های ال جی از طریق پل ال جی

سیستم پل ال جی به شما اجازه میدهد تا با گوشی ال جی جدید خود به کامپیوتر متصل شوید. و وارد برنامه ای شوید که به راحتی به شما اجازه انتقال داده ها را از آیفون به ال جی میدهد.

آموزش استفاده از پل ال جی برای انتقال اطلاعات

کوچ کردن به گوشی های پیکسل

هر گوشی پیکسل گوگل به همراه خود یک کابل یو اس بی (او تی جی ) داره که به راحتی به شما اجازه میدهد. تا تمام اطلاعات خود را نظیر اطلاعات شخصی، مخاطبین، تقویم و .. را به آن انتقال دهید.

چطور اطلاعات را به گوشی پیکسل انتقال دهیم 

 

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار