آغاز فروش تبلت نسل جدید آیپد پرو

4986e2f36b4d9070e3a952f90f64a537
زمان مطالعه: 1 دقیقه

شرکت اپل پس از  انتشار شایعات بسیار پیرامون نسل جدید آیپد پرو، پیشتر این محصول را طی رویداد ۳۰ اکتبر نیویورک رونمایی کرد. تبلتی که تحول بزرگی نسبت به نسل پیشین پیدا کرده و باید آن را یک مدل برجسته نسبت به نسل پیشین دانست.

نسل جدید آیپد پرو حاشیه باریک تری پیدا کرده و کلید Home نیز حذف شده است. گذشته از سخت افزار بروزرسانی شده قدرت بیشتری به این تبلت می بخشد و عملکرد بهتری در مقایسه با بسیاری از دیوایس ها دارد.

به تازگی این شرکت کوپرتینویی فروش نسل جدید تبلت آیپد پرو خود را آغاز کرده است. تبلتی که مشخصات قابل توجهی داشته و باید آن را یک مدل برجسته دانست. گفتنیست تبلت قابلیت فیس آیدی افزوده شده که پیشتر در آیفون های ۲۰۱۸ نیز به کار گرفته شده بود. این تبلت از دوربین تک لنز ۱۲ مگاپیکسلی بهره می برد و دوربین سلفی ۷ مگاپیکسلی با قابلیت هایی مشابه آیفون های جدید دارد. برخلاف نسل پیشین آیپد پرو جدید طراحی شبیه به آیفون ۵ داشته و منحنی در کار نیست که همین امر زیبایی بیشتری به آن بخشید.

پورت لایتینگ از قسمت کانکتورها حذف شده و USB-C جای آن را گرفته است. بدنه ای از جنس آلومینیوم بازیافتی نه تنها موجب محافظت از محیط زیست می شود بلکه کیفیت خوبی را به این تبلت داده است. به گفته اپل آیپد پرو به پردازنده A12X بایونیک مجهز است که در مقایسه با A12 بایونیک آیفون های جدید بسیار قدرتمندتر است. حافظه رم ۴ گیگابایتی در کنار حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی پیکربندی بزرگی محسوب می شود.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار