آیپد مینی ۶ با حاشیه‌های کم نمایشگر و پشتیبانی از ۵G

b11e7f85d7df48172328e3c2ac7748b0
زمان مطالعه: 2 دقیقه

با توجه به اخباری که در گذشته مبنی بر عدم تولید ایپد مینی از سوی اپل منتشر شده بود، دیگر احتمال رونمایی از محصول جدید این سری از آیپد ها نمی رفت. از طرفی زمان بسیاری از رونمایی آخرین محصول آیپد مینی می گذرد، با این حال چندی پیش با وجود اینکه کوپرتینویی‌ها در مراسم معرفی نسل جدید آیپد پرو و آی‌مک از رونمایی این تبلت سخنی به میان نیاردند، اما احتمالا این تبلت کوچک در نیمه دوم ۲۰۲۱ از راه می‌رسد. در حال حاضر جزئیات جدیدی از آیپد مینی ۶ منتشر شده است.

آخرین نسخه آیپد مینی سال ۲۰۱۹ معرفی شد و نسخه قدیمی تر آن در سال ۲۰۱۵ عرضه شد. اما خوشبختانه در حال حاضر کمپانی اپل خود را برای رونمایی از این  تبلت کامپکت آماده می‌کند.

آنچه درباره این تبلت منتشر شده است از سوی یک فعال حوزه دیجیتال در توییتربا نام  «hwangmh01»  است که مشخصاتی را از این تبلت در اختیار ما گذاشته است. به گفته این افشاگر  تبلت آید مینی ۶ از طراحی مشابه آیپد پرو بهره می‌برد.  حاشیه‌های کناری این دستگاه  به به نفع نمایشگر باریک تر طراحی شده اند . البته که این مشخصات پیش تر نیز بیان شده بود.

آیپد مینی ۶ اپل

با توجه به بیانات این منبع، نسل جدید آیپد مینی از شبکه ۵G پشتیبانی می‌کند و در دو رنگ نقره‌ای و خاکستری نیز عرضه خواهد شد. در خصوص نام گذاری این دستگاه نیز با وجود اینکه این کاربر محصول جدید اپل را آپید مینی پرو معرفی کرده است، اما نام آیپد مینی ۶ نام منطقی تری برای آن خواهد بود.

تا کنون اخبار بسیاری مبنی بر عرضه این تبلت کوچک منتش شده است، اما خبر های موثق تری از عرضه آن در نیمه دوم سال جاری میلادی خبر می دهند. با توجه به گفته های یک تحلیلگر مطرح محصولات اپل، مینگ-چی کو» این دستگاه از نمایشگر ۹ اینچی بهره می‌برد و طراحی مشابه آیپد ایر خواهد داشت. این منبع در ادامه توضیح داده است که « با نسخه کوچکتر آیپد ایر ۴ مواجه می‌شویم که در کنار حاشیه‌های کم نمایشگر، سنسور اثر انگشت تاچ آیدی هم درون دکمه پاور تعبیه می‌شود.»

همانطور که اشاره شد منابع دیگری نیز در خصوص عرضه این محصول اطلاعاتی را منتشر کرده اند که بنابر اطلاعات فاش شده، این احتمالا تبلت آینده اپل با نمایشگر ۸.۴ اینچی از عرضه خواهد شد. البه اختلاف نظر ها تنها در سایز نمایشگر خلاصه نمی شود به طوری که در مورد ادامه حیات دکمه هوم در این نسل نیز اختلاف نظر وجود دارد.

آنچه انتظار می رود استفاده این کمپانی از چیپ A14 Bionic مشابه آیپد ایر ۴ برای نسل جدید آپد مینی  است. در ارتباط با قیمت گذاری این محصول نیز اگر با مشخصات گفته شده عرضه شود، می توانید قیمتی حدود ۳۹۹ دلار داشته باشد.

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار