گوشی جدید موتورولا به نام Moto G22 رسما معرفی شد

eb42081953155c95df98e30f33b576a4
زمان مطالعه: 1 دقیقه

مدتی قبل، گزارشاتی غیر رسمی از گوشی جدید موتورولا منتشر شده بود که مشخصات فنی آن و رندهای جدید را نشان می‌داد. چند روز قبل موتورولا به‌صورت رسمی از موتو جی ۲۲ که برای اکثر بازارهای جهان عرضه خواهد شد، رونمایی کرد. در مورد عرضه این گوشی باید بگوییم که Moto G22 ابتدا در بازارهای اروپا و سپس در سایر مناطق مانند آمریکای لاتین، خاورمیانه و آسیا عرضه خواهد شد. طبق چیزی که از قیمت این گوشی می‌دانیم قیمت آن در وب‌سایت آلمانی موتورولا، برای بازارهای اروپا حدود ۱۶۹.۹۹ یورو اعلام شده است. البته هنوز فروش رسمی آن آغاز نشده و احتمالا موتورولا در روزهای آتی فروش را شروع می‌کند.

گوشی جدید موتورولا

گوشی جدید موتورولا

مشخصات گوشی جدید موتورولا

بر اساس اطلاعات موجود در وب‌سایت، گوشی Moto G22 با حافظه داخلی ۶۴ گیگابایت و رم ۴ گیگابایت و در رنگ‌های آبی، سفید و مشکی عرضه می‌شود. نمایشگر این گوشی جدید موتورولا، ۶.۵ اینچی LCD  با رزولوشن ۱۶۰۰*۷۲۰ پیکسل و نرخ نوسازی ۹۰ هرتز است. تراشه‌ای که موتو جی ۲۲ از آن قدرت می‌گیرد، MediaTek Helio G37 است. این تراشه از چهار هسته Cortex-A53  با فرکانس ۲.۳ گیگاهرتز و چهار هسته Cortex-A53 با فرکانس ۱.۸ گیگاهرتز بهره می‌برد.

در پنل جلویی این گوشی یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی و در پنل پشتی آن دوربین چهارگانه قرار دارد. این دوربین‌ها شامل دوربین ۵۰ مگاپیکسلی اصلی، ۸ مگاپیکسلی فوق عریض، ۲ مگاپیکسلی ماکرو و ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق می‌شود.

منبع تغذیه گوشی جدید موتورولا یک باتری با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپر است که از شارژ ۱۵ وات پشتیبانی می‌کند اما شارژری که در جعبه قرار دارد، ۱۰ واتی است. موتو جی ۲۲ از درگاه کارت حافظه microSD برای افزایش حافظه ذخیره‌سازی نیز بهره می‌برد.

از جمله ویژگی‌های دیگر این گوشی می‌توانیم به سنسور اثر انگشت اشاره کنیم که در کنار بدنه قرار گرفته است. موتو جی ۲۲ دارای سیستم امل اندروید ۱۲ و وزن ۱۸۵ گرمی است. این گوشی از پلیمر اکریلیک مقاوم ساخته شده است و ابعاد آن ۸.۴۹*۷۴.۹۴*۱۶۳.۹۵ میلی‌متر است.

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار