گوشی های سامسونگ Galaxy J6 و A6+ قیمت گذاری شدند

944db4c9695f071abd5981b007e6a6e4
زمان مطالعه: 3 دقیقه

دیجی دوشرکت سامسونگ در حال آماده کردن همه چیز برای عرضه گوشی های جدیدش میباشد. فردا قرار است گوشی جدیدش با نام گوشی سامسونگ Galaxy J6  در هند عرضه شود،به هر حال پیش از عرضه شدن این دستگاه قیمت آن در دنیای اینترنت منتشر شده است. البته این تمام ماجرا نیست چرا که شرکت سامسونگ به همراه این گوشی هوشمند Galaxy A6+ را نیز عرضه میکند. که درواقع فقط یک ماه از معرفی آن میکذرد.

قیمت خرده فروشی گوشی های سامسونگ

خرده فروشی گوشی های جدید سامسونگ امروز به صورت آنلاین ظاهر شد، که نشان میدهد گوشی Galaxy J6 حدودا Rs. 14,990 قیمت گذاری خواهد شد، و گوشی Galaxy A6+ نیز Rs. 28,000 قیمت گذاری خواهد شد. البته انتظار میرود که قیمت آن چیزی حدود Rs. 1000 و یا Rs. 2000 کمتر باشد. خب برای قیمت نهایی باید صبر کنیم تا فردا شرکت سامسونگ آن را به طور رسمی اعلام کند.

#gallery-1{margin:auto;}
#gallery-1 .gallery-item{float:right;margin-top:10px;text-align:center;width:50%;}
#gallery-1 img{border:2px solid #cfcfcf;}
#gallery-1 .gallery-caption{margin-left:0;}

درباره گوشی Galaxy J6

شرکت سامسونگ پیش از این تایید کرده بود که گوشی Galaxy J6 در تاریخ ۲۱ ماه می سال جاری در هند عرضه خواهد شد، و در واقع هند اولین کشوری است که این کوشی را دریافت خواهد کرد. علاوه بر اینها شرکت سامسونک نشان داده بود که این دستگاه به همراه یک نمایشکر بی نهایت  وبا نسبت ۱۸:۹ عرضه خواهد شد. انتظار میرود که این دستگاه با خود یک نمایشگر ۵.۶ اینچی از نوع سوپر AMOLED  را حمل کند که بر روی آن یک شیشه ۲.۵D منحنی قرار گرفته است.  این دستگاه به وسیله یک پردازشگر هشت هسته ای از نوع Exynos 7870 با سرعت کلاک ۱.۶ گیگاهرتز و ۱۴ نانومتری قدرت بخشیده شده است. که در کنار آن یک پردازنده گرافیکی Mali T830 نیز خودنمایی میکند.

این دستگاه در دو نوع ۲ گیگ حافطه رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی و ۳ گیگ حافطه رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی بر روی برد خود عرضه خواهد شد. این دستگاه به کمک کارت microSD به شما این امکان را میدهد که میزان حافظه داخلی را تا ۲۵۶ گیگابایت افزایش دهید. علاوه بر اینها گوشی Galaxy J6 دارای یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی بر روی پنل پشتی و یک دوربین ۸ مگاپیکسلی بر روی دوربین جلوی آن نعبیه شده است که هر دوی آنها دارای یک فلش LED هستند. Galaxy J6 بر روی اندروید اوریو اجرا میشود و واسط کاریری آن ساخت خود شرکت سامسونگ میباشد.

باتری به کاررفته در Galaxy J6 دارای ظرفیت باتری ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعت است.

درباره گوشی Galaxy A6+

به همراه گوشی Galaxy J6 گفته میشود که این کمپانی در نظر دارد گوشی Galaxy A6+ را نیز عرضه کند، که همانطور که پیش از این گفتیم همین ماه پیش آن را معرفی کرده است.  از مهمترین مشخصات فنی این دستگاه میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • نمایشگر بزرگ ۶.۰ اینچی با کیفیت Full-HD+
  • پردازنده اسنپدراگون ۴۵۰ کوالکام
  • حافظه داخلی ۳۲ گیگ یا ۶۴ گیگ
  • دوربین جلوی ۲۴ مگاپیکسلی
  • حافظه رم ۳ گیگ یا ۴ گیگ
  • و…….

خبر از عرضه گوشی دیگری نیز در راه است!!

مطبوعات خبر های از مشخصات فنی  گوشی دیگری از شرکت سامسونگ با نام Galaxy J4 میدهند، که اطلاعات آن به صورت آنلاین منتشر شده است. این موضوع نشان میدهد که شرکت کره ای فردا این دستگاه را نیز در کنار دو دستگاه فوق عرضه کند.

اما این تمام ماجرا نیست!! علاوه بر تمام این ها شرکت سامسونگ قصد دارد Galaxy S8 Lite را بعنوان Galaxy S Lite فردا در چین عرضه کند.

#gallery-2{margin:auto;}
#gallery-2 .gallery-item{float:right;margin-top:10px;text-align:center;width:33%;}
#gallery-2 img{border:2px solid #cfcfcf;}
#gallery-2 .gallery-caption{margin-left:0;}

دیجی دو

وب سایت اینترنتی دیجی دو عرضه کننده بهترین گوشی های روز دنیا

شما میتوانید بهترین گوشی های سامسونگ را از وب سایت ما خریداری کنید

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار