رونمایی HMD از نوکیا ۳.۱

a08fdc49291707f4c99777c0d172944a
زمان مطالعه: 1 دقیقه

شرکت فنلاندی HMD همانطور که انتظار می رفت به تازگی چندین اسمارتفون جدید خود را به نام های نوکیا ۳.۱، ۵.۱ و ۲.۱ رونمایی کرد. هر یک از این گوشی های هوشمند با مشخصات و طراحی مختلفی همراه هستند و با قیمت متفاوتی به فروش می رسند.

در این بین باید به مدل نوکیا ۳.۱ میان رده اشاره کرد. اسمارتفونی میانی که نسبت به نوکیا ۲.۱ ویژگی های بالاتری داشته و در مقایسه با نوکیا ۵.۱ گوشی هوشمند ضعیف تر به شمار می رود.

نوکیا ۳.۱ به صفحه نمایش ۵.۲ اینچی HD+ 2.5D با رزولوشن ۷۲۰*۱۴۴۰ پیکسلی با نسبت تصویر ۱۸:۹ مجهز شده که می تواند وضوح خوبی به نمایش بگذارد. در کنار این پنل از پردازنده هشت هسته ای MT6750N مدیاتک با فرکانس ۱.۵ گیگاهرتزی و تراشه گرافیکی Mali T860 بهره گرفته شده است.

حافظه رم ۲ یا ۳ گیگابایتی، حافظه داخلی ۳۲ یا ۱۶ گیگابایتی، سیستم عامل اندروید ۸.۱ اوریو، پشتیبانی از دو سیم کارت همزمان، دوربین اصلی ۱۳  مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی و باتری ۲۹۹۰ میلی آمپری، از ویژگی های کلی این گوشی هوشمند است.

در دیگر مشخصات باید به جک ۳.۵ میلیمتری هدفون، رادیو اف ام، ابعاد ۱۴۶*۶۸*۸.۷ میلیمتری، وزن ۱۳۸ گرمی، پشتیبانی از شبکه ۴G VoLTE، وای فای ۸۰۲.۱۱ a/b/g/n، بلوتوث ۴.۲ LE و GPSپرداخت.

گذشته از آن نوکیا ۳.۱ دارای طراحی بروزرسانی شده در مقایسه با نسل پیشین خود است به شکلی که نوکیا سعی کرده نمایشگر بی حاشیه تری با نسبت تصویر ۱۸:۹ بهره گیرد که موجب بهبود طراحی ظاهری گوشی هوشمندی چون نوکیا ۳.۱ می شود. گزینه های رنگی این محصول آبی، خاکستریف مشکی و سفید است و قیمتی ۱۶۰ دلاری برای آن در نظر گرفته شده است.

نوکیا قصد داشته نوکیا ۳.۱ را در ژوئن سال ۲۰۱۸ روانه بازار کند. البته نوکیا ۲.۱ به عنوان یک گوشی هوشمند اقتصادی در جولای به فروش می رسد و این بدان معناست که حتی تاریخ عرضه محصول جدید نوکیا نیز متفاوت است. برای کسب جزئیات بیشتر به وبسایت شرکت فنلاندی مراجعه کنید.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار