موتو G Pure به همراه تراشه هلیو G25 مدیاتک در فهرست گیک بنچ فهرست شد

a1ca7751d603b28ac782f8c55b1a7979
زمان مطالعه: 2 دقیقه

براساس اخباری منتشر شده، موتو G Pure در آزمون تک هسته‎‌ای گیک بنچ توانست رتبه ۱۳۵ و در آزمون چند هسته‌ای رتبه ۵۰۱ را دریافت کند. طبق گزارشی که Gadgets.ndtv منتشر کرده، موتو جی پیور در وب سایت رسمی گیک بنچ قابل مشاهده است. فهرست بنچمارک برخی از مشخصات و ویژگی‌های گوشی هوشمند جدید را بیان نموده است که هنوز توسط خود شرکت موتورولا مورد تایید نیست. براساس برخی اطلاعات گویی موتو G Pure گوشی بسیار اقتصادی خواهد بود که امروزه برروی خط تولید لنوو است. این گوشی در ماه پیش برخی گواهینامه ها نظیر کمیسیون ارتباطات فدرال FFC، WI FI Alliance، TUV و REL کانادا را دریافت کرد. در این گواهینامه‌ها برخی اطلاعات مانند نرم افزار و شماره مدل موتو جی پرو و حتی ظرفیت باتری در این گوشی هوشمند فهرست شده بود.

همانگونه که در بالا نیز ذکر کردیم این گوشی هوشمند جدید در آزمون تک هسته‌ای توانست امتیاز ۱۳۵ و در آزمون چند هسته‌ای توانست امتیاز ۵۰۱ را دریافت کند. موتو G Pure دارای پردازنده هشت هسته‌ای ۲ گیگاهرتزی است. چیزی که انتظار می‌رود این است که این پردازنده هلیو G25 شرکت مدیاتک باشد. براساس مخشصات فهرست، گوشی هوشمند جدید موتورولا دارای یک رم ۳ گیگابایتی است. همچنین این گوشی به صورت پیش فرض دارای اندروید ۱۱ خواهد بود. در حقیقت براساس گزارشات و اطلاعات حاضر در فهرست، گویا شرکت موتورولا این گوشی را به عنوان محصولی مقرون به صرفه و با قیمتی بسیار مناسب وارد بازار خواهد کرد.

در ماه گذشته این گوشی هوشمند در فهرست REL Canada به ثبت رسیده بود. این فهرست نام این گوشی هوشمند را به همراه شماره مدل آن که XT2163-4 است، تایید کرد.

همچنین در دو فهرست دیگر FCC ایالات متحده و WI FI Alliance شماره مدلی همانند همین شماره مدل برای گوشی هوشمند جدید موتورولا مشاهده شده است. براساس اطلاعات موجود در این دو فهرست گوشی هوشمند جدید از اندروید ۱۱ پشتیبانی می‌کند و همچنین براساس اطلاعات فهرست TUV گوشی موتو G Pure از ظرفیت باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی برخوردار است که از شارژ ۱۰ واتی نیز پشتیبانی می‌کند.

در اخبار دیگری که درباره موتورولا منتشر شده، گویا مشخصات موتو E20 نیز در فهرست گیک بنچ قابل رویت است. نام رمز این گوشی هوشمند جدید موتورولا Aruba است که مجهز به تراشه UNISOC هشت هسته‌ای ۱.۶۱ گیگاهرتزی است. همچنین این گوشی هوشمند جدید از دو گیگابایت رم پشتیبانی می‌کند. موتو E20 با سیستم عامل پیش فرض اندروید ۱۱ وارد بازار خواهد شد. این گوشی جدید در آزمون تک هسته‌ای توانسته رتبه ۱۴۶۷ و در آزمون چند هسته‌ای توانسته رتبه ۴۶۲۱  را دریافت کند.

منبع: gadgets.ndtv

 

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار