میزو E3 در ۲۱ مارس معرفی می شود

eaec68b527b98af8ea38d616004ae6da
زمان مطالعه: 1 دقیقه

میزو E3 در ۲۱ مارس معرفی می شود

 

شرکت میزو یکی از برندهای مطرح تولیدکننده گوشی هوشمند بوده که همیشه با محصولاتی بزرگ سعی داشته مخاطب خود را راضی نگهدارد. تولیدات این شرکت بیشتر شامل محصولاتی می شود که مقرون به صرفه و خوش قیمت هستند. از این رو همیشه می توان اسمارتفون های جذابی را شاهد بود. حال به نظر می رسد برند چینی قصد داشته بزودی نسل جدیدی از اسمارتفون خود را به نام E3 در آینده نزدیک رونمایی کند. گوشی هوشمندی که احتمالا با مشخصات مناسبی همراه است و از طراحی مطلوبی نیز بهره می برد.

پیشتر E3 تاییدیه TENAA را دریافت کرد و توانست بسیار موردتوجه قرار گیرد. حال به نظر می رسد بزودی شاهد معرفی آن باشیم زیرا همیشه گوشی های هوشمند با دریافت تاییدیه TENAA مدتی بعد رونمایی می شوند. به تازگی گزارش جدیدی منتشر شده که می گوید میزو تا ۲۱ مارس قصد نداشته E3 را رونمایی کند از این رو طرفداران باید تا آن زمان منتظر مانده و شاهد معرفی دیوایس جدید شرکت چینی باشند.

blankدر تصویر تیزری انتشاریافته شاهد یک جت جنگنده ای هستیم که به معنای قدرت بالا این گوشی هوشمند است. از مشخصات مدل باید به صفحه نمایش ۵.۹۹ اینچی ۱۸:۹با کیفیت FullHD+ ، ابعاد ۱۵۶.۸*۷۵*۷.۶ میلیمتری، وزن ۱۶۳ گرمی، باتری ۳۳۰۰ میلی آمپری، دوربین اصلی ۱۲ و ۲۰ مگاپیکسلی دوگانه با فلاش LED، دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی، حافظه رم ۴ یا ۶ گیگابایتی، حافظه داخلی ۳۲ یا ۱۲۸ گیگابایتی، پردازنده هشت هسته ای Helio P70 با فرکانس ۱.۸ گیگاهرتزی و سیستم عامل اندروید ۸.۰ اوریو و برخی دیگر اشاره داشت. جزئیات بیشتری در کار نیست و باید منتظر ماند تا چینی ها بزودی دیوایس جدید خود را معرفی کرده و به شایعات پایان دهند.

گوشی هوشمند E3 میزو یکی از میان رده ها بوده و گوشی هوشمند پرچمداری محسوب نمی شود. احتمالا با معرفی در ۲۱ مارس مدتی بعد نیز روانه بازار چین خواهد شد.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار