آشنایی با گوشی هوشمند Mi A2 شیائومی

f98df8e1a93f2ce1a96c44bad042584c
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آشنایی با گوشی هوشمند Mi A2 شیائومی

شرکت شیائومی یکی از برندهای مطرح تولیدکننده دیوایس های هوشمند و لوازم دیجیتال است. این شرکت هر سال به معرفی مدل های مختلفی از گوشی های هوشمندش می پردازد که بیشتر آنها با پیشوند  Mi همراه هستند.

در این میان به تازگی چینی ها تصمیم گرفت میان رده جدیدی را به نام Mi A2 معرفی کنند. گوشی هوشمندی که طراحی شبیه به سایر مدل ها داشته و از مشخصات مطلوب و قیمت مناسبی بهره می برد.

در این مطلب قصد داریم آشنایی با Mi A2 پیدا کرده و مشخص شود آیا خرید چنین گوشی هوشمندی ارزشمند است یا خیر، بنابراین مطالعه مطلب خالی از لطف نخواهد بود:

طراحی و ساخت

Mi A2 یک میان رده بوده که بدنه فلزی برای آن در نظر گرفته شده است. طراحی معمولی داشته و نمی توان آن را چشمگیر دانست اما می تواند رضایت مخاطب را به خوبی همچون سایر مدل ها جلب کند. ابعاد ۱۵۸*۷۵*۷.۳ میلیمتری در کنار وزن ۱۶۸ گرمی از ویژگی های ساختاری Mi A2 شیائومی می باشد. با این حساب صفحه نمایش ۵.۹۹ اینچی و چنین ابعادی دور از انتظار نبوده و با اسمارتفونی قابل توجه در طراحی و ساخت رو به رو هستیم.

blankصفحه نمایش

Mi A2به نمایشگر ۵.۹۹ اینچی یا بهتر بگوییم ۶.۰ اینچی مجهز است که رزولوشن ۱۰۸۰×۲۱۶۰ پیکسلی یا FHD+ با نسبت تصویر ۱۸:۹ و تراکم پیکسلی ۴۰۳ ppi برای آن در نظر گرفته شده است. با چنین صفحه نمایشی می توان محصول شرکت شیائومی را در بخش صفحه نمایش گزینه ایده آلی دانست و تجربه کاربری لذت بخشی را با کیفیت مناسب فراهم می آورد. پنل به کار گرفته شده توسط شیائومی از نوع LTPS IPS LCD بوده که رنگ ها را به خوبی نمایش داده و کیفیت مطلوبی ارائه می دهد.

سخت افزار

Mi A2 به پردازنده هشت هسته ای اسنپدراگون ۶۶۰ مجهز است که بیشتر در میان رده های باکیفیت می توان شاهد آن بود. تجربه کاربری با این گوشی هوشمند میان رده در کنار حافظه رم ۶ گیگابایتی و حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی بسیار لذت بخش است. گذشته از آن سیستم عامل اندروید ۸.۰ اوریو نیز تجربه نرم افزاری خوبی را به مشتریان گوشی هوشمند شیائومی ارائه می دهد. گذشته از پردازنده هشت هسته ای، شرکت شیائومی با استفاده از تراشه گرافیکی آدرنو ۵۱۲ به مخاطب اجازه می دهد بازیهای مختلف را به راحتی اجرا کرده و چندین برنامه مختلف را در این گوشی هوشمند به کار گیرد.

blankدوربین

محصول جدید چینی ها به دوربین دوگانه ۱۲ و ۲۰ مگاپیکسلی در بخش عقب و یک دوربین ۲۰ مگاپیکسلی در بخش مجهز است. این پیکربندی دوربین در نوع خود قابل توجه بوده و در میان گوشی های هوشمند رده میانی کم نظیر است. شیائومی با استفاده از این پیکربندی می خواهد طرفداران دوربین را به سمت Mi A2 کشانده و آنها را راضی نگه دارد.

باتری

یکی از بخش های مهم گوشی های هوشمند پک باتری است و در این بین شیائومی با استفاده از باتری ۳۰۱۰ میلی آمپری مدل ایده آلی را به کار گرفته است. این پک مطابق مشخصات سخت افزاری Mi A2 بوده و می تواند کاربری طولانی مدت را برای کاربران محصول فراهم آورد. با تمام این تفاسیر اگر به دنبال گوشی هوشمند کارآمد و خوش ساختی هستید بی شک نباید Mi A2 را فراموش کنید.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار