تا ۱۴ روز افزایش عمر باتری در به روزرسانی می ۱۱ اولترا

3ac0d4285ef6d5e151cd76db8a06aeb9
زمان مطالعه: 1 دقیقه

می ۱۱ اولترا (Mi 11 Ultra) را می توان پرچمدار گران قیمت شیائومی دانست که تا به این امروز از سوی این کمپانی عرضه شده است. ورود این گوشی هوشمند توانست هیاهوی بسیاری در بازار گوشی های هوشمند ایجاد کند؛ چراکه شیائومی با ساخت می ۱۱ اولترا رسما خود را رقیبی برای پرچمداران اپل و سامسونگ معرفی کرد. آنچه در این اسمارتفون هیجان انگیز و خاص جلوه می کرد نیمچه نمایشگر ثاونیه ای بود که هر بیننده را خیره می کرد. این نمایشگر محبوب با برخی به روز رسانی ها بسیار مفید تر نیز شده است.

Gizmochina گزارش می کند، شیائومی آخرین به روز رسانی نرم‌افزاری را برای این پرچمدار منتشر کرده است. گفتنی است که این به‌روزرسانی که با شماره بیلد V12.5.10.0.RKACNXM ارائه شده است. با توجه به اخبار منتشر شده، به‌روزرسانی جدید با ویژگی جدیدی به نام Super Power Saver  همراه است. با این قابلیت در صورت عدم دسترسی به شارژ گوشی کاربران می توانند، از باتری تلفن کارآمدتر برخوردار باشند.

به روزرسانی می 11 اولترالازم به ذکر است این ویژگی حالت Super Power Saver نمایشگر اصلی گوشی را غیرفعال می‌کند. اگر بخواهیم بیشتر درباره این قابلیت توضیح دهیم باید بگوییم که این حالت امکان استفاده از نمایشگر پشتی دستگاه را به کاربر می دهد تا در صورت نداشتن شارژ کاربران بتوانند از چند امکان ضروری مانند تماس اضطراری، پاسخگویی به تماس دریافتی، ساعت و اعلانات استفاده کنند.

آنچه در این فناوری جدید بسیار به چشم می آید افزایش ۱۴روزه عمر باتری است که شیائومی بیان کرده عملکرد باتری می تواند تحت تاثیر عوامل دیگری نیز باشد. در‌ هر‌ صورت، می‌توان Super Power Save را ویژگی مفیدی هنگام قطعی برق به‌دلایل مختلف دانست.

البته تا کنون اطلاعاتی مبنی بر زمان دسترسی به این امکان در نسخه های بین المللی می ۱۱ اولترا  منتشر نشده است. با این حال انتظار می رود این امکان تنها منحصر به فرد نسخه های چینی نباشد. شما درباره این ویزگی چه نظری دارید؟

منبع: gizmochina

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار