درز قیمت گوشی OnePlus 6

942227162286d3364baf581e1e2ff1a1
زمان مطالعه: 3 دقیقه

دیجی دو- گوشی هوشمند OnePlus 5T اولین پرچم دار شرکت چینی وان پلاس میباشد که با نسبت ۱۸:۹  و در دو مدل ۶۴/۱۲۸ گیگابایتی به بازار عرضه شد. این دستکاه به ترتیب مدل ها با قیمت ۴۴۹ دلار و نیز ۵۵۹ دلار در بازار گوشی های هوشمند به فروش رسیده است.

گوشی جدیدی از وان پلاس در راه است

گوشی OnePlus 5T در ماه نواکبر سال گذشته به بازار گوشی های هوشمند معرفی وعرضه شد.

حالا شایعات حاکی از آن هستند که این شرکت در نظر دارد تا در سال جاری میلادی از یک پرچم دار دیگر با نام OnePlus 6 رونمایی کند. شایعات خبر از این دارند که دستگاه جدید حتی دارای نمایشگر بزرگتری از مدل قبلی خواهد بود که این اندازه به ۹۰ درصد بدنه آن میرسد. دستگاه جدید بسیار شبیه مدل قبلی است و در آن از یک قلب تپنده کوالکام، البته آخرین نسل آن یعنی اسنپدراگون ۸۴۵ استفاده شده است. در OnePlus 6 دوربین ها بهبود پیدا کرده اندو میتوان گفت قیمت آن نسبت به پردازنده که در آن به کار رفته است کمتر است.

قیمت OnePlus 6 بر اساس سرفیس

سرفیس امروز درباره این محصول اطلاعاتی را به نمایش گذاشته است.

برخلاف تمام دستگاه ها این اطلاعات در واقع مشخصات کلیدی این دستگاه نیستند، بلکه قیمت nePlus 6 را نمایش میدهند.شما میتوانید به راحتی مقایشه OnePlus 6 را در تصویر زیر، بابرخی پرچم داران از جمله آیفون ایکس،Galaxy S9+ و هواوی P20 Pro مشاهده کنید. همانطور که گفتیم این تصویر نشان میدهدگه،OnePlus 6 دارای اسنپدراگون ۸۴۵ به همراه ۸ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره سازی میباشد، که این حافظه قابل افزایش از نوع OP6 میباشد.

blank

مشخصات فنی OnePlus 6

OnePlus 6 دارای یک صفحه نمایش حرفه ای با اندازه ۶.۲ اینچ میباشد. که همانند صفحه نمایش Galaxy S9+ میباشد.

برخی دیگر از ویژگی های این دستگاه به شرح زیر میباشند:

  • وجود یک دوربین دوگانه به همراه سنسور های ۱۲ و ۲۰ مگاپیکسلی
  • پشتیبانی از شارژ سریع (Dash Charge )
  • پشتیبانی از قابلیت افزایش حافظه از نوع OP6

مدلی که دارای OP6 میباشد، قیمتی برابر با ۷۴۹ دلار دارد که قیمت زیادی به نظر میرسد، اما نباید نایده گرفت که قیمت OnePlus 6 نسبت به قطعاتی که در آن به کار رفته است واقعا منطقی و به صرفه است، نسبت به دیگر پرچم دارنی که همین قابلیت های را دارند.

ناتچ در حال فراگیری

شرکت وان پلاس هم یکی از کسانی است که به دنباله روی از اپل ناتچ را در طراحی خود جای داده است.  همانطور که در عکس زیر که در اویل همین امسال توسط شرکت وان پلاس منتشر شد میتوانید مشاهده کنید. یکی از مدل های OnePlus 6 دارای یک رم ۶ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی میباشد. همچنین شایعات حاکی از آن هستند که این دستگاه بر مبنایی اندروید اوریو است که بوسیله پوسته OxygenOS شخصی سازی شده است.

blankOnePlus 6 دارای یک حسگر اثر انگشت و مهم تر از آن تشخیص چهره ۳D میباشد.

آیا تشخیص چهره ۳D قوی است؟

تعداد کمی از گوشی های هوشمند موجود در بازار از این قابلیت بهره میبرند. همانطور که میدانید یکی از قویترین آنها آیفون ایکس است، OnePlus 6 قدرتمند است اما نه به اندازه آیفون ایکس اپل. OnePlus 6 از آخرین نسخه اینترنت موبایل ۴G نیز پشتیبانی میکند. و در ماه ژوئن عرضه میشود.

در حال حاضر اطلاعات بیشتری از این دستگاه در دسترس ما نیست…

درباره فروشگاه ما

شما میتوانید بهترین گوشی های هوشمند سال را با بهترین قیمت از وب سایت ما خریداری کنید.

اگر هم جزو طرفدار های گوشی های هوشمند هستی میتونی اخبار های موجود در دیجی دو رو دنبال کنی

دیجی دو در خدمت شما

 

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار