انتشار اطلاعات جدید از سرفیس مایکروسافت

2cab93716a8ade2b3e28f4f2c5201d7a
زمان مطالعه: 1 دقیقه

شرکت مایکروسافت در نظر داشته بزودی سرفیس ارزان قیمتی را مشابه رقیب دیرینه اپل معرفی کند. تبلتی که با قیمت ۴۰۰ دلار به فروش خواهد رسید و مشخصات بزرگی برای آن در نظر گرفته نخواهد شد.

این تبلت تاکنون شایعات متعددی پیرامون آن منتشر شد اما هیچ یک به تایید یا تکذیب ردموندی ها نرسیده است. سرفیس محصولات مختلف مایکروسافت را در برگرفته و تنها شامل تبلت ارزان قیمت نمی شود.

برای مثال در سال ۲۰۱۶ مایکروسافت به معرفی سرفیس بوک، سرفیس استودیو و سرفیس پرو پرداخته که هر یک نوع کاربری متفاوتی دارند. سرفیس استودیو یک کامپیوتر یکپارچه بوده و سرفیس بوک لپتاپ محسوب می شود. در سوی دیگر سرفیس پرو نیز تبلت مایکروسافت بوده و تمامی این مدل ها با طراحی ساده و مینیمالیستی در کنار مشخصات قابل توجه توانستند فروش بالایی را برای مایکروسافت در پی داشته باشند.

به تازگی جزئیات بیشتری درباره سرفیس اقتصادی مایکروسافت که قرار است در سال جاری معرفی شده و به فروش برسد، منتشر شد. گفته می شود مایکروسافت برای کاهش هزینه تولید نمی خواهد مشخصات رده بالایی را برای سرفیس در نظر گیرد از این رو باید انتظار مشخصات معمولی در این تبلت اقتصادی داشت. تبلتی که پیش بینی می شود در آینده نزدیک شاهد رونمایی آن باشیم.

گفته شده این تبلت به پردازنده Pentium Silver N5000 یا Pentium Gold 4410Y/4415Y اینتل مجهز است که بیشتر مناسب دستگاه های اقتصادی می باشد. در دیگر مشخصه باید به صفحه نمایش ۱۰ اینچی، پورت USB-C ، حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی، شبکه LTE و سیستم عامل ویندوز ۱۰ پرو اشاره کرد.

پیشتر نیز سرفیس مقرون به صرفه مایکروسافت موفق به کسب تاییدیه FCC شده است. به هر حال برای کسب جزئیات کامل باید منتظر اطلاعات بیشتری بود.

منبع

 

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار