آشنایی با هوآوی میت RS پورش دیزاین

7a85c53dfc4b0bfd02f76bf031d27d12
زمان مطالعه: 3 دقیقه

آشنایی با هوآوی میت RS پورش دیزاین

شرکت هوآوی طی رویداد ۲۶ مارس از نسل جدید پرچمداران سری P خود موسوم به P20 رونمایی کرد. سه مدل گوشی هوشمند لایت، پرو و استاندارد که هر یک مشخصات خاص خود را داشته و بالاترین مدل P20 پرو می باشد. گذشته از آن مدل خاصی توسط هوآوی معرفی شده که به عنوان میت RS پورش دیزاین بوده و طراحی منحصربفردی برخلاف مدل های سری P20 دارد.

در این مطلب قصد داریم با میت RS پورش دیزاین آشنایی پیدا کنید تا از ویژگی ها و ساختار آن بیشتر اطلاعاتی کسب نماییم. البته از آنجایی که اسمارتفون در دسته گوشی های هوشمند پرچمدار قرار می گیرد، جای تعجبی نداشته ویژگی های بزرگی را شاهد باشیم:

طراحی و ساخت

بدنه ترکیبی شیشه و فلز که عمده پرچمداران چنین ساختاری دارند در میت RS پورش دیزاین نیز قابل مشاهده است. محصولی که دست کمی از رقبا نداشته و طراحی شیک و باکیفیتی توسط شرکت چینی برای آن محیا شده است. البته سابقه درخشان هوآوی در طراحی گوشی هوشمند را نباید دست کم گرفت و طی سال های گذشته با پیشرفت چشمگیری که داشته انتظار می رفت در نتیجه گوشی هوشمندی چون میت RS پورش دیزاین رونمایی شود تا همگان را به خود خیره نماید. این کیفیت بدنه احساس گوشی هوشمند پریمیومی را به کاربر منتقل کرده و در نتیجه موجب خواهد شد تا افراد تجربه ناب و کم نظیری با میت RS پورش دیزاین پرچمدار داشته باشند.

صفحه نمایش

میت RS پورش دیزاین از صفحه نمایشی شبیه سری میت ۱۰ بهره می برد و در نگاه نخست شاید این محصول اپل را به یاد آورد. میت RS پورش دیزاین به نمایشگر ۶.۰ اینچی ۱۴۴۰×۲۸۸۰ پیکسلی مجهز است که به عنوان کیفیت QHD+ نیز شناخته می شود. این نمایشگر از پنل AMOLED بهره می برد و وضوح خوبی را می تواند از خود نشان دهد. نسبت تصویر ۱۸:۹ محصولی قابل توجه را به مخاطبان نشان می دهد. نسبت صفحه نمایش به بدنه ۹۲ درصدی موجب می شود تا این گوشی هوشمند بی حاشیه به نظر رسیده و قابل توجه باشد. گذشته از آن تراکم ۵۳۸ppi نیز موجب نمایش محتوایی با کیفیت می شود.

blankسخت افزار

هوآوی از پردازنده هشت هسته ای کایرین ۹۷۰ در کنار یک  NPU جداگانه بهره گرفته است. این تراشه پردازشی در کنار تراشه گرافیکی Mali-G72 MP12 می تواند عملکرد سخت افزاری قابل توجهی را از خود نشان دهد. حافظه رم ۶ گیگابایتی در کنار حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی پیکربندی بزرگی را برای میت RS پورش دیزاین فراهم می آورد و می توان این تلفن هوشمند پرچمدار را خاص و قابل توجه دانست.

دوربین

یکی از بخش های مهم میت RS پورش دیزاین دوربین آن بوده که از سنسور سه گانه ۲۰ ، ۴۰ و ۸ مگاپیکسلی بوده و در بخش سلفی نیز یک دوربین ۲۴ مگاپیکسلی به کار گرفته شده است. دوربین اصلی قادر است کیفیت ۲کی را در تصویربرداری داشته باشد و دوربین سلفی می تواند باکیفیت ۱۰۸۰ پیکسلی به تصویربرداری بپردازد. با این حساب در بخش دوربین این گوشی هوشمند قابل توجه و باکیفیت است.

باتری

باتری همیشه موردتوجه کاربران گوشی های هوشمند است و میت RS پورش دیزاین نیز از یک باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری برای عملکرد بهتر بهره می برد. این باتری عمر طولانی را برای عملکرد گوشی هوشمند فراهم آورده و افراد ساعت ها می توانند میت RS پورش دیزاین را مورد استفاده قرار دهند. با این تفاسیر می توان گوشی هوشمند میت RS پورش دیزاین هوآوی را یک اسمارتفون کامل از برند چینی دانست.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار